[WN] Reining team

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anika

Reining team

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 11:26

Tegenwoordig zijn er best veel teams die samen op wedstrijd gaan en trainen met elkaar. Gedachte uitwisselen etc.

Nu vroeg ik me af zou daar ook intresse zijn voor reining ruiters. Stuk of 4 die fanatiek trainen en wedstrijd rijden. 1 keer in de week of 2 weken met elkaar trainen. Proberen sponsors te krijgen. En zorgen met elkaar dat er een goede prestatie wordt neergezet. NRHA wedstrijden in Nederland, Belgie en Duistland.

Ben benieuwd of daar behoefde naar is. En zou zoiets werken? Graag jullie reactie!

vrolijk

Re: Reining team

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 13:22

ik heb er zeker wel intresse voor Ja
en het zou best wel is kunnen gaan werken.Knipoog
en het lijkt me ook gezellig en motiverend

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:10

Ja hoor Ja

Magic27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:22

Bin dabei.Heb je al iets in je hoofd hoe je zoiets wil doen ,zoals traininglocatie ? OK dan! Ja Ja Ja Ja Wow!

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 21:55

Ik ben met een aantal dingen bezig maar het kost veel tijd alles goed in elkaar te zetten. We zijn bezig met een hele groote organisatie voor sponsor betreft de reiningsport. Ze hebben erg veel belangstelling en we hopen dat ze mee willen gaan.

Ben nog aan het uitzoeken wat mag en niet mag. Als ik het zo zie aan verschillende teams mag er best aardig wat. Plannen zijn er zeker een sterk team te gaan vormen. Mensen moet wel de tijd hebben ook voor een week weg te kunnen bijvoorbeeld als er wedstrijd in duitsland is. Training daar te doen etc. Of in Belgie. Ik denk ook dat het voornamelijk een duitse en belgische trainer die ik benader hiervoor. Dat moet je ook liggen bij die mensen te trainen.

Ik heb over 2 weken overleg en zit in de papier handel met het orgaan betreft het sponsor gebeuren. De open trainers in dit verhaal zullen jammer genoeg geen Nederlandse trainers zijn. Jammer is het wel maar de sponsor wil ook in de trainers investeren en prestatie in de top is daarin vereisten voor hun naam. Ik zal zeker proberen wat Nederlandse trainers naar voren te schuiven. Nederland moet ook veder.

Het is niet niks dat maakt het ook wel weer dat je zeker met een groter doel gaat showen dan je mischien al deed. Ook dat moet je willen. Kortom een hoop om over na te denken... En veel disipline schat ik in om het vol te houden...

Mocht de sponsor toch geen deal willen doen dan zullen we kijken hoe we veder gaan. We zullen zeker mensen vinden die willen investeren daar ben ik van overtuigd!

Zelf moeten we finacieel natuurlijk ook investeren.

Tot nu toe ben ik aan het peilen wie daar interesse voor heeft en dan zullen we zien of het gaat slagen.

Meer hoop ik nog dat de sponsor voor Nederland zich in wil zetten. Dat zou een super stap zijn in de goede richting. Ik zal ook zeker de mensen van de DRHA/NRHA inlichten als het echt een kans van slagen heeft.

We zullen zien.

Hoop dat het slaagt.

Karolien

Magic27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:35

Ok,mocht je nog hulp nodig hebben bij het een of ander ,dan geef even een gil .Ik ben erg benieuwd naar je konzept zou je mij dat niet kunnen mailen .Ik bedoel in een grove lijn de opbouw van het geheel .Als je wil kan je het gewoon naar mijn mailadres sturen *LOL* Ja

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 18:32

klink goed anika.
mocht ik je ergens mee kunnen helpen kan je mij ook mailen Knipoog

spiritoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 07:33

Het lijkt me zeker leuk om samen met ander te trainen en dingen te leren Lachen ik blijf dit topic volgen en hoor wel hoe het gaat lopen

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 17:19

goed initiatief! heb alleen helaas de pecunia's niet om te kunnen investeren Huilen hou wel met belangstelling dit topic in de gaten.

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 10:46

Nou ik heb in iedergeval wat losse sponsors. Met de groote sponsor ben ik nog bezig.... We kunnen in iedergeval wel een klein team vormen..

Ik zoek 2 mensen die serieus intresse hebben voor langere tijd. Die makkelijk meerdere keren per jaar weg kunnen voor bijvoorbeeld 1 week. Samen met mij reizen in een B/E combinatie. (Dus zou handig zijn dat we afwisselen met rijden omdat het vaak 8 uur rijden is.) Die 1 x per 2 weken mee gaan trainen bij Bernard Fonck. We zullen wedstrijden in Nederland, Belgie en Duistsland doen. Overnachten etc. is geregeld voor elke wedstrijd. Met sponsor geld proberen we de stallen te betalen. Inschrijfgeld dienen we zelf te betalen. Veder toelichting zal onderling besproken worden.

Stuur een mail naar info@caitewickwesternstables.com

Karolien

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 11:43

Goed initiatief!

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 11:50

er zullen vast meer mensen intresse voor hebben.
maar van welk nivo zoek je dan eigenlijk ?
mensen die gemiddeld al een 72 rijden ?
of gemotiveerde mensen die op ten duur die 72 kunnen halen met hulp.

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 12:01

Het belangrijkste is team spirit. Willen leren. Als doel hebben hoog in de sport mee te kunnen rijden. Kunnen investeren qua tijd omdat je soms gewoon een week weg bent. En 1 x in de 2 weken moet kunnen trainen. maar ook het geld hebben. En dat hoeft niet een berg te zijn maar je weet wat de kosten zijn met wedstrijd rijden etc....

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 20:00

Ik had verwacht na mijn oproep dat mensen mij zouden mailen die serieuze intresse hadden om deel te nemen aan het team. Helaas is dat niet gebeurt. Dat betekend geen team. Heb los wat reacties gehad maar veder niks vernomen toen ik vroeg te mailen naar info@caitewickwesternstables.com

Ik wens iedereen veel succes met het laatste stukje show jaar. En wie weet tot volgend jaar!

Karolien

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 07:48

Voor welke doelgroep is deze oproep dan bedoeld??
Kan je een "profiel" geven van de ruiters ,die je graag hierbij ziet?
Mij is het een beetje onduideljk, is het voor non-pro's (nationaal/internationaal) is dit voor national open ruiters??
Geef even wat meer toelichting, behalve dan dat je vaker een week weg moet kunnen gaan.

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 08:18

Het is de bedoeld voor non pro's... of uiteindelijk non pro's. Nationaal /Internationaal. Die op dit moment leuk in de wedstrijden meerijden en die het leuk vinden in een team verband elkaar te helpen en samen te trainen.. Er zal een trainer in Nederland worden benaderd, 1 in belgie en 1 in duitsland. Die regelmatig een training verzorgen. Op de wedstrijd zullen ze ongetwijfeld hun steentje bijdragen. Maar daar heb je ook elkaar voor... Ruiters die gedreven zijn en kunnen en willen investeren in de toekomst (sport). Natuurlijk zal een bepaald gedeelte gesponsord kunnen worden dat hebben we uitgezocht wat toelaatbaar is en niet... Het belangrijkste is dat iemand er voor wil gaan. En denkt te kunnen groeien in de sport...

Daarbij stel dat een open ruiter deel zou willen nemen zie ik dit niet als een probleem. Ik denk dat het alleen maar een team kan versterken. Alleen vermoed ik dat open ruiters hun eigen programma hebben en een eigen doel betreft showen. Maar dat is wat ik denk...

Karolien

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:30

Zal heel eerlijk zijn, dit is leuk bedacht.... voor mensen die geen baan hebben waar ze gewoon aanwezig moeten zijn en maar een bepaalde hoeveelheid vakantiedagen krijgen.

DAT is, denk ik, het allergrootste probleem.

Groetjes, Gisela

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 08:45

Gisela schreef:
Zal heel eerlijk zijn, dit is leuk bedacht.... voor mensen die geen baan hebben waar ze gewoon aanwezig moeten zijn en maar een bepaalde hoeveelheid vakantiedagen krijgen.

DAT is, denk ik, het allergrootste probleem.

Groetjes, Gisela

Wellicht maar er zijn ook mensen die dagelijks met paarden bezig zijn of een baan of bedrijfje hebben waarbij je wel wat vaker weg kunt gaan.. Die mensen zie je gewoon op de wedstrijden en moeten ook trainen. Gaat dat niet dan blijft het inderdaad een leuke gedachten en dan geen team...

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 09:00

Er waren toch mensen met interesse? Vrolijk, Cherokeechum, Magic 27, Blanket.... Dat zijn er al 4!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 09:06

anika schreef:
Wellicht maar er zijn ook mensen die dagelijks met paarden bezig zijn of een baan of bedrijfje hebben waarbij je wel wat vaker weg kunt gaan.. Die mensen zie je gewoon op de wedstrijden en moeten ook trainen. Gaat dat niet dan blijft het inderdaad een leuke gedachten en dan geen team...

Blijkbaar zijn die er niet anders hadden ze zich wel gemeld.
Of ze zijn er wel en zien niet veel in deze opzet.
Persoonlijk denk ik dat de mensen die aan het profiel voldoen geen interesse hebben in deze opzet en die wat wel interesse hebben niet in het profiel passen.

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 09:44

Ik had ook wel interesse in eerste instantie, maar voldoe ook niet aan het profiel. Jammer, maar dan houdt het op voor mij....
Ik dacht dat het meer in het idee van de gezamelijke trainingen zou zijn waar je het vorig jaar over had. Daar heb ik namelijk nog steeds interesse in!

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 09:56

Ik heb geen concrete mail van ze gehad toen ik daar naar vroeg... Met Vrolijk heb ik contact en het is met haar paardje afwachten wanneer ze weer zou kunnen gaan rijden en showen.... Voor de rest voor zover ik weet. En sorry als ik het mis heb is zij ook de enige die op dit moment NRHA/DRHA rijdt en heeft gezegd dat ze interesse heeft..

Blijkbaar is er niet echt behoefde aan zoals RobH zegt. Geen probleem het was een idee die ik graag wilde uitvoeren en waar de sponsors ook graag aan mee wilde werken. Ik trek me eigen plan heb ik besloten wie weet met zijn 2e. Heeft ook zo zijn voordelen....

Het was te proberen wat leuks op te zetten. Dat is niet gelukt...

Nogmaals iedereen veel succes gewenst...

Groeten

Karolien

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:49

Ik denk dat diegenen, die aan het profiel voldoen, zee-en van tijd, geld en (genoeg) goede paarden, dit zelfstandig, zonder sponsor kunnen regelen.
Daarnaast is zo'n hechte samenwerking tussen trainers onderling en non-pro's onderling, misschien ook iets te idealistisch gezien.
Zo mens-sociaal is de paardenmens in het algemeen niet! Haha! Knipoog Tong uitsteken