[WN] Western wedstrijd in Lisse.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mabellean

Western wedstrijd in Lisse.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 11:18

Western wedstrijd lisse.

Op 19 mei hebben we een western wedstrijd gereden in Lisse.Nicky heeft als eerste gereden in de walk en jog beginners op ylean. Ze heeft keurig gereden en ylean was heel braaf. Ze haalde een tweede plaats.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna kregen we de trail waaraan ik met mabel meedeed. Helaas ben ik mijn trensbit gestart. Wat ik niet meer doe ik blijf na door trainen tot dat ik op 1 hand met stangbit kan starten. Ze was nog in de vorm van de trec denk ik. Want in het vierkant spong ze er uit en ging er in galop van door. De jury zag dat als een verkeerd gereden parcours. En ik werd gediskwalificeerd. Terwijl ik de rest van de trail goed gedaan had. Helaas stond er een harde wind vandoor ik mijn hoed verloor de galop.

Afbeelding

René reed een heel goede trail met ylean maar ging verkeerd om de tonnen en werd ook gediskwalificeerd. Volgens de jury zat er anders een hoge klassering in.

Afbeelding
Afbeelding

Nicky heeft nog de pleasure gereden. En werd net niet geplaatst voor de finalen. En we kregen een bitcontrole. Voor het eerst dat ik dat zie in de pleasure. Maar alles was in orde.

Afbeelding

Nog een horsemanship gereden Met mabel. Ik wilde me eerst afmelden. Mabel was zo druk. Maar toch maar meegedaan. De proef was gelukt alleen veel te snel. Lukt dus echt niet op een trensbitje. Voor het pleasure gedeelte was ik niet geplaatst. Gelukkig maar want dat was een rodeo geworden. En ik wilde dat de rest van de deelnemers ook niet aandoen.

Afbeelding

Afbeelding

Cheveyo

Re: Western wedstrijd in Lisse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 13:31

Wat leuk al die foto's zeg. Mag je trouwens inderdaad met zadeltassen en seatbontjes enzo starten?

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 13:55

Nee eigenlijk niet.Maar rene mijn man is zo eigenwijs en laat er alles op zitten.Maar als hij de spullen er af had gehaald had mijn dochter meer punten gehad in de pleasure( tweede wedstrijd) en had wel in finale gezeten.We moesten wisselen van zadel omdat ik mabel ging losrijden.Maar ja wijze les voor de volgende keer.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:06

Ah ik vroeg het me al af inderdaad Knipoog. Gelukkig valt er nog te leren Knipoog.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:20

Wat een leuke foto's zij het geworden!

Ik heb jullie hier en daar ook nog op de foto staan,
ik heb zelf ook gereden die dag, met Ranja de ruin met de gevaarlijke staart en die niet zo lief was voor andere paarden. Had een geel met blauwe Bloes aan.

Gefeliciteerd met de plaatsing van je dochter!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:30

Mabellean, wat hebben jullie voor een zadels op de tinkers? (maat/merk/type)
Lordj, jij ook gereden (heb je ook foto's van jezelf? volgende week krijg je mijn hoofdstel Knipoog).

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:32

Ja ik heb ook gereden, foto's zijn ook aanwezig zal zo even een topic ervan maken! (Ahhh wat goed, lief van je!)

Hier de foto's van ranja, kan je meteen zien wie ik was Haha!
viewtopic.php?f=130&t=781774&hilit=

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 16:44

Lordj :Ik heb nog even met je staan praten je vertelde dat je op een tinker reed.Ik voelde me zo opgelaten op mabel.Zo druk als toen had ik ze nog niet meegemaakt.

Cheveyo: De zadels zijn van continantel type workzadel xxl full quater.De donkere heeft een gewoone boom de lichte kleur ( met de zadeltassen)is een ortho flex.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:07

TI --> WN ITP

Ik verplaats het naar WN ITP, een fotoverslag is op TI niet toegestaan.
Wel mag je een verslag plaatsen, maar met maximaal 2 foto's ter illustratie..

Het ziet er trouwens erg leuk uit! Ja

Stylow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 03:01

Leuk knol

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 07:30

leuke foto's!!!
Dat was dus een leerzame dag! vooral doorgaan!! Ja