Op 19 mei hebben we een western wedstrijd gereden in Lisse.Nicky heeft als eerste gereden in de walk en jog beginners op ylean. Ze heeft keurig gereden en ylean was heel braaf. Ze haalde een tweede plaats.

Daarna kregen we de trail waaraan ik met mabel meedeed. Helaas ben ik mijn trensbit gestart. Wat ik niet meer doe ik blijf na door trainen tot dat ik op 1 hand met stangbit kan starten. Ze was nog in de vorm van de trec denk ik. Want in het vierkant spong ze er uit en ging er in galop van door. De jury zag dat als een verkeerd gereden parcours. En ik werd gediskwalificeerd. Terwijl ik de rest van de trail goed gedaan had. Helaas stond er een harde wind vandoor ik mijn hoed verloor de galop.

René reed een heel goede trail met ylean maar ging verkeerd om de tonnen en werd ook gediskwalificeerd. Volgens de jury zat er anders een hoge klassering in.

Nicky heeft nog de pleasure gereden. En werd net niet geplaatst voor de finalen. En we kregen een bitcontrole. Voor het eerst dat ik dat zie in de pleasure. Maar alles was in orde.

Nog een horsemanship gereden Met mabel. Ik wilde me eerst afmelden. Mabel was zo druk. Maar toch maar meegedaan. De proef was gelukt alleen veel te snel. Lukt dus echt niet op een trensbitje. Voor het pleasure gedeelte was ik niet geplaatst. Gelukkig maar want dat was een rodeo geworden. En ik wilde dat de rest van de deelnemers ook niet aandoen.

. Gelukkig valt er nog te leren