[WN] Hobby Horse

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chippewa

Hobby Horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 21:54

Hallo, ik wil wat kleding bestellen uit Amerika van het merk Hobby Horse.
weet iemand of de maten net als de nederlandse maten vallen of is het kleiner, normaal heb ik voor een truitje een l nodig, is het verstandig om voor een slinkie of vest ook een L te nemen of XL.
Ben benieuwd

Groetjes Jennifer

crazycactus

Re: Hobby Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 07:00

Normaal gesproken vallen de maten van hobby horse wat klein, maar de slinky's vind ik meevallen. Ik heb er 2 en de L is mij zelfs wat ruim. Ik heb niet zulke dikke armen en de mouwen zitten bij mij dus niet strak. Qua lengte is zijn ze wel prima.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 07:43

Hier staat de maatlijst
http://www.hobbyhorseinc.com/07_custome ... zing.shtml
Maar het valt idd wat aan de kleine kant, al is het idd weer afhankelijk van het model.
Ik pas met mijn 38 nog in een M.

De broeken zijn helemaal een ramp, daarin zijn veel verschillende modellen in omloop en ik heb er nu 3 van maat 30 (=40) en die vallen allemaal anders.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:42

De superslinkies vallen vrij normaal, ik heb er drie en eentje van een oudere collectie valt wat kleiner dan gebruikelijk, de rest is voor mijn gevoel gewoon 'true to size'

Rinza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:27

Ik heb die site net even bekeken, leuk spul. Duurt het lang voordat je het thuis hebt?

Grtz Rinza