, natuurlijk al vroeg vertrokken van stal en rond 08.30u aangekomen in Zelhem. Eerst even rustig koffie drinken
en de omgeving verkennen.Nou rond 09.30u de voorkeuring gedaan hartslag was 40 en een B voor locomotie, ja ze vonden haar een beetje stijf lopen achter maar voordeel voor een twijfel mocht ik toch starten
maar bij de p/a wel nog opdraven of het dan verbeterd was.Ben om 11.14 u gestart en Roanda was in het begin een beetje erg voorwaarts en vond de omgeving ook erg spannend( koeien)
, met het inhalen of ingehaald worden vond ze allemaal best en trok er niets van aan
. Bij het bordje p/a over 2 km afgestapt en ernaast gelopen tot de p/a aangekomen bij de p/a om 13.00u had Roanda een hartslag van 48 en een A voor locomotie gelukkig ik kon de rit uitrijden
, nog even laten drinken, zelf ook wat gedronken en weer op weg voor de laatste 11,5 km tot de finish.Naar de finish toe lekker een stuk gedraafd en weer 2 km voor de finish gestapt, eenmaal bij de finish aangekomen om 14.06u had Roanda een hartslag van 56 dus dat was prima
. Na een half uur de nakeuring en was de hartslag 36 en een A voor locomotie
heb nog gewacht op de prijsuitreiking en kreeg ik nog mijn Diploma in ontvangst. Mijn gemiddelde snelheid was 10,46km/h dit was ook mijn planning om ongeveer 10 km/h te rijden dus dat is mooi gelukt.
Nou ik denk dat ik maar eens deze week het lidmaatschap formulier ga invullen. En me aansluit bij de endurance club.