Dochter van FPF Lethal Weapon uit onze eigen Snap!! Snap hebben we al vanaf dat ze 10 dagen oud was, het voelt als eigengefokt. Snap die zo goed naar me luisterde tijdens de bevalling gaf ons zo iets moois, das met geen pen te beschrijven!

Hier prachtige trotse Snap met haar veulentje die we gewoon Reba moesten noemen omdat ze zo ontzettend rood is!!

Twee weken oud en veelste stoer uit haar ogen kijkend

Het is altijd een prachtig poppetje gebleven!!

Haar uitstraling is onbetaalbaar, deze foto hangt groot aan onze muur

Hier is ze vier maanden oud en te gaaf, onze Reba!!

Een POWERhouse op negen maanden oud
En zo kan ik nog wel uren door gaan want we hebben ontzettend veel foto's van onze Reba.
Vandaag, tussen de buien door moesten er foto's komen!
Want hier is onze JAARLING!! VDS Snap To It!!

Nog steeds een POWERHOUSE!!

Nog steeds een snoeppie!!

En nog steeds een onwijs lekker ding

En dan blijf ik mijn merrie dankbaar die haar best heeft gedaan haar alles te geven wat in haar macht lag...

En Jeddah ik blijf je ENORM dankbaar voor deze kans, want zonder Jeddah was dit niet gelukt, de juiste combinatie, op het juiste moment, met de juiste ingrediënten, tot zijn recht gekomen tot de juiste verhouding

Ik voel me een heel rijk en bevoorrecht mens

! EN OF jij bevoorrecht bent! Reba hééft het gewoon! Ze is
!!!!!
!! Je bent zo speciaal voor je baasje en dat maakt je voor mij ook mega speciaal! Ik ben ZO blij dat we toen de beslissing genomen hebben die we genomen hebben, het had niet beter uit kunnen pakken. Reba, je bent aan alle kanten dé betekenis van The X-Factor!!
)