Voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 09:38

De voorbespreking is verplicht?

Wat wordt er besproken? Voor elke klasse bespreking? Hoelang voor de start is de voorbespreking?

Ibbel

Re: Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 17:11

De route wordt besproken, waar bv oversteekhulp aanwezig is, en lastige punten in de route. Voor elke klasse is er een aparte voorbespreking (logisch, want de routes zijn meestal niet hetzelfde), voor klasse I (en kennismaking) zijn er meestal 2 of 3, omdat je niet kan verwachten dat iemand die pas om 12 uur moet starten al om 9 uur bij de eerste voorbespreking is. Meestal is de voorbespreking driekwartier tot een uur van te voren, en hij duurt meestal ongeveer 10 minuten. De preciese tijden staan altijd in het boekje.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 18:32

Dank je wel

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:56

Sinds wanneer is de voorbespreking eigenlijk verlpicht?? Vorig jaar ben ik niet geweest in Zelhem, maar ik wil natuurlijk niet het risico lopen dat ik dat dit jaar doe en dan niet mag starten (nog maar niet te spreken over het feit dat die voorbesprekingen best heel handig kunnen zijn natuurlijk!). Uit het reglement maak ik op dat de bespreking wel verlplicht is, van meiden die al gereden hebben dit jaar niet zozeer. Help?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 07:22

Sinds dit jaar is het verplicht, staat in het reglement. In Ommen werd ook een handtekeningenlijst gehanteerd om aanwezigheid te controleren. Of afwezigheid daar ook diskwalificatie heeft opgeleverd weet ik niet, dat zou in de loop van het jaar best wel eens het gevolg kunnen worden als men denkt dat de opkomst alsnog naadje is...

(Het meest waterdichte systeem zou natuurlijk zijn dat het op de vetkaart wordt afgetekend. Praktisch gezien is dat natuurlijk nauwelijks tot niet haalbaar met 1 voorbespreking-houder en 30-40 toehoorders per keer op z'n minst)

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:46

Dankjewel! Ik ga dus zeker op tijd aanwezig zijn.