Moet je deze dingen zelf doen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Moet je deze dingen zelf doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 11:48

Hallo bokkers,

24 juni hebben wij onze eerste kennismakingsklasse en daarover wilde ik nog even het volgende weten.

Als je jezelf aan wilt gaan melden bij het secretariaat, moet je dat dan zelf doen, of mag dat ook gedaan worden door bijvoorbeeld je ouders of groom?

Dit vraag ik me af, omdat het de eerste keer op wedstrijdterrein word voor Silence en hij soms nogal hyper kan zijn wat betreft nieuwe dingen.
Ons mam heeft al aangegeven dat ze het dan fijner vind, dat ik zelf Silence vast hou enz.
Ik snap haar ook wel, maar dat zou betekenen, dat ik ons niet zelf aan kan gaan melden.
Dat zou ons mam dus moeten doen of eventueel mijn andere groom, maar voor haar is het ook helemaal nieuw dus die zal wel wat bij mij willen blijven of anders samen met ons mam ons gaan aanmelden.

Dus kan/mag dat of moet je dat echt zelf doen?

Dat zelfde geld eigenlijk ook voor de voorbespreking, moet je dat ook zelf doen of mag dat ook gedaan worden?

Alvast bedankt.

Apple

Re: Moet je deze dingen zelf doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:51

Voorbespreking moet je echt zelf doen. Aanmelden weet ik niet, volgens mij kunnen je grooms dat ook doen.

Overigens zou ik toch oefenen of je grooms even je paard kunnen vasthouden. Vaak ben je toch wat tijd op het terrein aanwezig en het zou fijn zijn als jij even naar de WC zou kunnen bijvoorbeeld.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 11:53

Oefenen gaat alleen niet zo makkelijk natuurlijk Clown
Op stal kan iedereen Silence wel vasthouden, maar het is een grote verrassing hoe hij op wedstrijdterrein reageerd.

Hij is zo onvoorspelbaar. Voor het zelfde geld, doet hij niks, maar misschien breekt ie de hele boel wel af (al verwacht ik dat nou ook net weer niet Knipoog ).

Doet hij niks, kan ik Silence inderdaad bij hun achterlaten en zelf alles gaan regelen.

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 12:39

of je paard gewoon nog even op de trailer laten staan en je dan zelf eerst gaan aanmelden voordat je hem van de trailer haalt.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 12:40

We hebben geen trailer bij tijdens onze kennismakingsklasse, die blijft op de camping tegenover staan.

Wij kunnen zelf namelijk geen trailer trekken, dus Silence word naar de vakantie gebracht en daar weer gehaald.
Tijdens die vakantie is gelijk ook de wedstrijd.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:47

Zo te lezen start je in Laag Soeren en logeer je op Boszicht. Dat zit praktisch aan de overkant van de weg. Is het een idee om 's morgens eerst even naar het secretariaat te lopen en eventueel de eerste voorbespreking voor klasse 1 bij te wonen? Vaak zijn er meerdere momenten waarop er een voorbespreking is omdat klasse 1 heel verspreid over de ochtend start. Als je wat later op de ochtend start, zou je tussen voorbespreking en starttijd voldoende tijd moeten hebben om je paard op te halen en de voorkeuring te laten doen. Het secretariaat is sowieso al heel vroeg open voor de starters op de langere afstanden. Dan regel je dus eerst alles wat je op het terrein moet regelen en daarna haal je je paard op op je logeeradres.

[Edit] Tikfoutjes eruit gehaald.
Laatst bijgewerkt door Karin op 08-05-07 13:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:47

Dat is helemaal een makkelijke oplossing Haha!.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 15:20

Als dat mag, dan is dat natuurlijk super.
Dan meld ik me eerst aan en ga dan Silence ophalen.
Kijk ik ondertussen even voor de tijden van de voorbespreking.

Ik dacht alleen dat je al met paard en al op het terrein moest zijn voor je ging aanmelden enz.
Je hebt inderdaad gelijk over de camping Knipoog

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 16:32

Overigens is het sowieso toegestaan dat je grooms even je hesje en je vetkaart ophalen bij het secretariaat. Dat maakt niet uit wie dat doet. En ik dacht, maar weet dat niet zeker, dat ook een groom ipv jijzelf bij de voorbespreking mag zijn. In theorie ben je immers met een team aan de wedstrijd bezig. Als 1 persoon uit dat team de relevante zaken weet, zou dat genoeg moeten zijn. Soms worden er bij een voorbespreking ook dingen over de groomroute verteld tenslotte.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:10

Ik zorg er zowiezo voor dat er een groom mee gaat naar de voorbespreking. Voor als er dingen verteld worden die voor de grooms van belang zijn en bovendien horen twee meer dan één.

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:35

Leuk ik logeer dat weekend ook op boszicht ben er vanaf vrijdag.

Silence schreef:
Als dat mag, dan is dat natuurlijk super.
Dan meld ik me eerst aan en ga dan Silence ophalen.
Kijk ik ondertussen even voor de tijden van de voorbespreking.

Ik dacht alleen dat je al met paard en al op het terrein moest zijn voor je ging aanmelden enz.
Je hebt inderdaad gelijk over de camping Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:54

Volgens mij mag je groom er ook heen. Af gelopen zondag ben ik naar de voorbespreking van klasse II geweest, klasse I bleek later te zijn. Mijn vader is als nog naar die bespreking geweest, omdat ik anders in tijdnood kwam.

Overgens probeer ik altijd er voor te zorgen dat een van mijn grooms het ook allemaal weet, ik vergeet het toch weer.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 19:40

Bedankt voor de reacties. Ik heb er zeker wat aan OK dan!