[WN] Ik weet wel bijna zeker..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Ik weet wel bijna zeker..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 19:37

Dat ik de overstap ga maken naar het westernrijden.
Ben me nu wat aan het inlezen, van de week gelijk al wat boeken gehaald over westernrijden.
Ik mag binnekort bij Sonja hier op bokt kennismaken met het westernrijden, lief he?
Ik heb een mailtje gestuurd naar een westernmanege in Aalsmeer. Nu nog, zonder auto, anderhalf uur reizen met ov maar op een zaterdag bijv. heb ik hier geen bezwaar tegen. Verder hoop ik deze zomer mijn rose kaartje te halen, dan is t kwartiertje, 20 minuutjes met de auto en dus makkelijk te doen.
Maar ik wil in ieder geval weten wat de lestijden in Aalsmeer zijn, als die rond een uur of twaalf bijv zijn ga ik om half 10 weg en ben tegen 4 uur weer terug, mooi dagje uit Clown
In september ga ik waarschijnlijk ook aan een westernweekend deelnemen. Ik verheug me nu al op de eerste kennismaking!

REGINA76

Re: Ik weet wel bijna zeker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 19:43

gezellig...ga je op de arab...

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 21:01

Ik heb nog niets concreets afgesproken.

Ben qua manege nu ook op de double r ranch uitgekomen. Halfuurtje met de bus vanuit almere, te doen dus. Zijn er ervaringen mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 09:50

RGERRITS schreef:
gezellig...ga je op de arab...

Nee die lijkt me niet zo geschikt voor een beginnende ruiter Knipoog
Ze heeft de eer om op Milena te mogen rijden Knipoog

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 17:35

ik ben twee weken geleden op de Double R begonnen met lessen en het bevalt prima, kleine groepen en voldoende aandacht. inderdaad goed te doen vanuit almere. Pam, vergis je niet in de reistijd naar aalsmeer vanuit almere, met de auto red je dat echt niet in twintig minuten, zelfs niet buiten de spits (maar als je de lessen leuk vindt maakt de autorit je ook niet meer uit Knipoog)

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 17:37

Klopt. Mn vader zei 20 minuten, heb t nagekeken en komt op zon 3 kwartier.

Wanneer les jij bij de double r (tijd?)

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 17:44

ik rij zelf voorlopig op de vrijdagavond ben nu twee keer geweest en kijk even aan of deze tijd bevalt

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 17:46

Hoe laat is dat?
Ik heb namelijk vernomen dat de lessen alleen savonds worden gegeven. Ik ga liever niet savonds met ov, maar in de zomer is t lang licht en ik hoop in augustus mn rijbewijs te halen, nog voor t savonds donker word dus

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:52

Ik rij zelf van 8 tot 9 maar daarvoor zijn ook nog lessen. Via de site kan je contact opnemen en vragen naar de lestijden. Stuur me anders ff een pm