5 minuten later komt ons wat tegemoet lopen over het pad, ik dacht eerst dat er een hondje liep maar het was een mooie grote vos. hij kwam recht op ons af want ook hier waren we door de paarden geen bedreiging voor hem.

Hier zie je de vos op het pad naar ons toe komen
Op de volgende foto die ik maakte was hij veel dichterbij maar toen klapte het paard van mn moeder ineens vol bovenop ons, dus ik kijk achterom staat er nog geen 5 meter bij ons vandaan een enorm mannetjes edelhert met een prachtig gewei, hij stoof er vandoor. ik probeerde nog een foto te maken maar daar staat helaas niks op...
Toen we verder reden stond er in de verte een groot vrouwtjes elandhert op het weggetje, die dook ook snel de bossen weer in...
We dachten dat we het nu wel gehad zouden hebben. zien we ineens in de bosjes een mooie ree staan. dus wij stil gaan staan en foto's maken blijkt het een hele kudde te zijn. het waren er minstens 15 en ze bleven rustig en vrij onverstoord door grazen.
de bossen waren erg dicht daar dus de camera heeft slecht scherp gesteld...
Toch zie je hier 1 van de herten aardig goed, met haar koppie naar links...
We hebben hier een tijdje gestaan en toen staken ze over om de bocht. deze foto's zijn dus van verder weg en door de schaduw en dan weer volle zon was dit ook voor de camera niet te doen...

Hier staat ze te kijken of het veilig is denk ik...

En hier steekt ze over..
Dit was het qua wat we zijn tegen gekomen in het bos. nog een paar prachtige grote roofvogels maar die krijg je al helemaal niet op de foto haha!
Dit was figor klaar voor vertrek...
Prachtig laantje...
Het 'dak' boven ons hoofd!
Een lekker lui en gewassen fiekje na afloop!
Maargoed, we kwamen hier voor Donar, mijn fjordje die net 1 jaar geworden is.
Lekker in het avondzonnetje...

Het wordt echt al een flinke joekel, is hij eigenlijk altijd geweest haha!
SMELT!!! wat een heerlijk koppie, het is nog steeds een enorme lieverd, niks geen hengstenstreken en dingen terwijl hij de merries kan zien en ruiken, echt super!
Hij heeft het maar goed op zijn stekkie, staat lekker met 3 andere paardjes dus op deze manier kan hij fijn even hengst blijven...
Dit was het weer voor deze keer... Zit nog na te genieten van de rit met al die mooie 'wilde' dieren... Zie je toch niet elke dag

Roos, Figor & Donar
Wat een prachtig gebied daar, Roos! Figje en je jaarling zien er fantastisch uit! Erg leuk dat je al die wilde beesten hebt gezien; het enige wat ik hier al heb gezien zijn eekhoorentjes, maar goed; zelf dat vind ik prachtig om te zien
Alweer erg leuke foto's Roos! 

haha ow ik ben echt een natuurkenner
whaha