Een paar weken terug liep Destiny linksvoor niet helemaal lekker, ze liep niet echt kreupel, maar wel onregelmatig. Haar been was nergens warm of dik en met haar hoef was ook niks aan de hand, ik had het idee dat het vanuit haar schouder kwam. Een paar dagen later kwam de hoefsmid, en toen ze Des dr stralen aan het bijsnijden was ontdekte ze rechtsvoor een rode plek, ze had waarschijnlijk heel hard ergens op gestaan. Ik vermoed dat ze daardoor dat been een beetje is gaan ontzien, en daardoor flinke spierpijn in haar linkerschouder heeft gekregen. Toen was ik al erg bang dat ik Ommen wel af kon zeggen (maar mn paard gaat toch nog altijd voor een wedstrijd), maar ja we hadden nog een paar weken.. Ik heb toen vrijwel elke dag met haar gewandelt en afgelopen zaterdag was het weer helemaal goed. Dus ik blij.
Ga ik gisteren rijden, even een rustig rondje naar het bos(was mevrouw het niet echt mee eens
), daarna even afgespoten want het was erg lekker weer. Toen heb ik Destiny nog ff in de bak gezet zodat ze even kon rollen. Maar ze had bedacht dat ze nog lang niet genoeg gedaan had, en heeft dus 10 minuten door de bak lopen crossen. Toen ik haar daarna uit de bak haalde en naar het weiland wou brengen, was ze nog steeds zo druk en lette ze totaal niet op. Dus ik stuur haar rechts langs het paaltje dat op de hoek van het pad staat. Maar ze liep gigantisch druk te doen en lette niet op, dus ze loopt met haar buik tegen het paaltje aan en presteert het om met haar ene been langs de ene kant en haar andere been langs de andere kant van het paaltje te lopen
Dat ging natuurlijk nooit goed dus nu zit haar hele linkerachterbeen onder de krassen en ze heeft een kras op haar buik. Ik heb het meteen behandelt en ze heeft er verder gelukkig geen last van. Op dat moment was ik vooral erg bang dat het erger zou zijn, maar het valt gelukkig mee.Dus als het zo doorgaat kunnen we zondag waarschijnlijk toch starten
Maar denken jullie dat ze op al die krassen afgekeurt kan worden(als ze verder gewoon goed loopt enzo)?