Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. lijkt me best moeilijk

horsea schreef:Fijn dat je het zo leuk vond, vergeet alleen niet dat westernrijden meer is dan reining rijden (waar je dus de stops en spins bij maakt.)
Veel plezier met het westernrijden!
_Emm_ schreef:Het viel me wel mee hoe moeilijk het was, maar toch vind ik het echt een stuk anders als gewoon dressuur

_Emm_ schreef:Dat zou dan Ilona moeten zijn.We gingen naar de manege: lone star western stable.
Degene die ons les gaf had bedacht om ons echt een beetje te laten voelen wat western is

_Emm_ schreef:Het zou wel kunnen dat het ilona was.
Ik reed op Spikey, daar heb jij helemaal geen foto's van, en mijn vriendin reed op Ionka, maar je hebt haar niet op de foto.
We gaan in ieder geval nog een keer een les nemen, wanneer weten we nog niet, want we moeten er wel de tijd en geld voor hebben! (het is een uur fietsen hiervandaan...)
En mijn vriendin gaat binnenkort beginnen met haar paard inrijden(als die geveulend heeft) en daar moet natuurlijk ook begelijding voor betaalt worden
Maar, we gaan er zeker nog een keer heen! Ik vond het daar echt super leuk!
Romkabouter schreef:_Emm_ schreef:Het viel me wel mee hoe moeilijk het was, maar toch vind ik het echt een stuk anders als gewoon dressuur
Komt die kabouter weer aan
Wat vond je er zo anders aan?
Winddancer schreef:![]()
Ik ben ook wel benieuwd naar wat je er zo anders aan vond