net alsof het een gunst is dat iemand een paard aan iemand wil verkopen
Moet het niet juist andersom zijn??
"Thank you for buying this...."
Wie weet ut?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Francis schreef:Mensen geven gewoon aan dat ze blij zijn met hun paard... Niet elke verkoper verkoopt z'n paard aan de eerste de beste of de hoogste bieder... Als ik mijn Dot zou moeten verkopen mág iemand haar kopen en dat zal zéker een gunst zijn ja... dat ligt dan niet aan 't hoogste bedrag of wie't eerst komt..
Dus ja.. 't kan een gunst geweest zijn en ze zijn blijkbaar erg blij met de aankoop..
Snap niet zo goed wat 't probleem is eigenlijk.. is toch alleen maar leuk als iemand blij is met 't paard wat ze gekocht hebben.

Cer schreef:Geeft de TS aan dat het een probleem is dan?
, ik dacht zelf meer een vraag. Maar ik vind het wel leuk om de antwoorden te lezen.
storrum schreef:lees je vaak (vooral in amerikaanse QH advertenties) "Thank you for selling us this mare/stallion whatever"
net alsof het een gunst is dat iemand een paard aan iemand wil verkopen![]()
Moet het niet juist andersom zijn??
"Thank you for buying this...."
Wie weet ut?

Cer schreef:Volgens mij was Storrum al wakker, aangezien ze die conclusie zelf ook al trok
Het zal wellicht ook nog een extra reclame zijn, vooral de advertentie van stallen die een koper feliciteren, met de behaalde resultaten erbij vernoemt uiteraard
storrum schreef:Dán moet je hem/haar weggeven met de restrictie dat hij niet verkocht mag worden.

al ben ik wel aan koffie toe
DubbelDun schreef:Dus ik ben aardig wakkeral ben ik wel aan koffie toe