De andere kant snap ik wel, maar deze kant dus niet

Ik weet dat als je bijv dressuur en springen wilt doen een rijvereniging moet zoeken die dat in hun 'pakket' heeft... Maar hoe dan bovenstaande situatie?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

griebels schreef:Maar dat is mijn vraag niet
Als ik al lid was van een rijvereniging hoefde ik alleen maar een startkaart aan te vragen voor de endurance.
Zo was mijn situatie dus heb ik dat gedaan. Maar nu hoorde ik op de rijvereniging (waar ze me niet willen hebben vanwege mijn PONY) dat je maar bij een rijvereniging lid mag zijn... Dus hoe zit dat als ik al lid ben bij de End.vereniging maar ook dressuur wil gaan starten?

Jet schreef:Die daar willen jou gewoon niet hebben, dat blijkt wel, want zoals Esperanza zegt, zo zit het in elkaar. Als je niet van plan bent naar lessen van de rijvereniging te gaan, kun je ook nog lid worden van een niet-lesgevende vereniging, die zijn vaak een stuk goedkoper. Hier in de buurt zit bv. Alcmaria Hippix, dat scheelt echt veel met een gewone rijvereniging met lessen.

) 

Vaag hoor!
griebels schreef:Maar dat is mijn vraag niet
Als ik al lid was van een rijvereniging hoefde ik alleen maar een startkaart aan te vragen voor de endurance.
Zo was mijn situatie dus heb ik dat gedaan. Maar nu hoorde ik op de rijvereniging (waar ze me niet willen hebben vanwege mijn PONY) dat je maar bij een rijvereniging lid mag zijn... Dus hoe zit dat als ik al lid ben bij de End.vereniging maar ook dressuur wil gaan starten?