[WN] Triple Star Guest Ranch

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElCamino

Triple Star Guest Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 15:10

Deze plaats ik bij de Western-foto's omdat Daan en Frieda een Western-ranch met paarden zijn begonnen in Stavern in Duitsland.

Afgelopen weekend ben ik met Chico erheen geweest voor een lekker weekend buitenrijden.
Chico heeft 3 uur in de trailer gestaan ( Naarden-Stavern) Dus dat is best te doen.
De hele ranch is in topconditie !!
Een nieuw binnenbak met nieuwe stallen, luxe hotelkamers en een gezellige kantine/bar.
Daan en Frieda hebben de paarden de hele dag buiten en je kunt er terecht voor heerlijke ritten op hun western-getrainde paarden.

Elke 2 weken geeft Barry Schuurman les, er zijn clinics en onderlinge wedstrijdjes.

Daan is kok geweest en dat is goed te merken aan het eten.
Je kunt alles bekijken op hun site: www.triplestar.eu

En hier zie je een aantal foto's:

http://www.mijnalbum.nl/Album=TAKOLAO6

Kijk er eens naar en als je wat leuks wilt doen met of zonder eigen paard is dit zeker een aanrader !!!
Deze mensen hebben de stap genomen om alles op te geven hier en dit te starten. Ze zijn erg enthousiast en daarbij gun ik ze van harte een bloeiend bedrijf en veel succes.

Jannie

Re: Triple Star Guest Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:41

Leuke foto's! Wij gaan half juni met de paardjes ernaar toe, dus ben heel benieuwd. Het ziet er in ieder geval leuk uit!