2e klasse II in Kootwijk goed uitgereden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

2e klasse II in Kootwijk goed uitgereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 10:12

Nog steeds beetje moe, maar helemaal happy hier ook van mij ook nog even een kort verslag.

Afgelopen zaterdag in Kootwijk hebben Omar en ik onze 2e klasse II gereden. Ik zou samen met Saskia en Jip gaan rijden en deze keer ervoor zorgen dat we achter de massa aan gingen starten, in de hoop dat Omar en Jip deze keer wat relaxter zouden blijven en we er niet aan hoefden te hangen en te trekken. Ons plan is helemaal geslaagd We hebben heerlijk genoten van het gezelschap en de prachtige omgeving en 2 knollies die heerlijk relaxt samen optrokken en konden lekker met een los teugeltje rijden.

Omar heeft zich voorbeeldig gedragen en begon eindelijk goed te drinken! Keurige waardes en allemaal A'tjes Tong uitsteken Hij heeft maar liefst 3x geplast onderweg en ook nog een keer bij thuiskomst! Super met inladen en keurig braaf in zijn paddockje! Ben super trots op hem Haha! Rit helemaal goed uitgereden en ons 2e winstpunt in de klasse II is binnen. Ik kreeg het zelf ook wel even zwaar hoor zo rond de 60 km, het mannetje met de hamer kwam langs Scheve mond Ik zag erg tegen het viaduct over de snelweg op, maar dat ging ook helemaal super en Omar en ik zijn voorop in een rustig drafje over het viaduct gegaan.

Dank nog voor het supergroom team van Saskia: Jorie en Erwin en mijn eigen topgroom Tamara die mij voor het eerst in klasse 2 groomde en het super deed!!

Kootwijk komt voor volgend jaar weer op mijn lijstje. Top locatie en prachtige omgeving en super organisatie!!

Op naar Zelhem klasse II, ik heb er al helemaal zin in Haha!

Jeddah

Re: 2e klasse II in Kootwijk goed uitgereden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 10:15

Nou dat klinkt als een Super rit! Hartstikke goed van jullie!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 13:45

Dank je Haha!

Ik heb je nog gezien zaterdag met Jeddah, maar je zag me niet en stond eindje verderop.

Bij jou ook alles goed gegaan zaterdag?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:10

Jammer! Maar ik moet toegeven dat ik niet veel zie op wedstrijd en altijd onzeker ben of het nou wel of niet diegene is die ik denk dat het is... Bloos

Ja, alles super! We gaan, eindelijk (ik heb een klasse II gaat mijn paard kapotmaken angst) in Onstwedde voor de klasse II! Nu móet het gewoon! Jed deed het zo super! We waren 15e van de 89!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 08:58

Haha ja dat heb ik ook hoor dat ik bang ben dat iemand me niet herkend en ik voor joker gedag zeg Haha! Op wedstrijden gaat ook veel langs me heen. Knap hoor 15 van de 89! Op naar klasse II dus, daar is Jeddah nu wel klaar voor denk ik Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 10:14

2 mooie foto's van Kootwijk gemaakt door Marco (www.dragonflight.nl) Omar en ik voorop en Saskia met Jip daarachter Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 10:20

Wheeeey!! Hij ging lekker zaterdag!! Haha! Haha!

Fijne rit was het! Zeker eentje waar ik dus volgend jaar ook weer aan mee ga doen Tong uitsteken

Rash

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 18:31

Gefeliciteerd ! Pling
Super dat het zo goed ging.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 10:05

Thanx Party!!

Hey Vivian toch?? Wat heeft Rash toch ook een lekker bekkie, het is net Omar zo in je avatar Haha! Hoe hebben jullie het gedaan, je bent klasse I gestart met Rash toch?

Rash

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:57

AnneOmie schreef:
Thanx Party!!

Hey Vivian toch?? Wat heeft Rash toch ook een lekker bekkie, het is net Omar zo in je avatar Haha! Hoe hebben jullie het gedaan, je bent klasse I gestart met Rash toch?

Ja ik ben het Vivian Pling
Op de Avatar lijken ze inderdaad op elkaar. Allebei een heerlijk eigewijs koppie! Tong uitsteken
We hebben het voor onze allereerste keer helemaal niet slecht gedaan.
Ik had geen groom bij me, wat achteraf gezien niet handig is met een hengst.
En nog wat dingen die ik volgende keer even anders moet doen.
Maar we hebben ons al weer ingeschreven voor de volgende wedstrijd! Haha!