Ik ben nu bijna 6 jaar, en volgens Vrouwtje ben ik een lekker ding geworden. Hoewel, ze noemt me ook wel eens Ezeltje, omdat ik grijs ben. Gelukkig zegt ze het wel op een lieve toon, dus ik vergeef het haar maar...

Vrouwtje heeft een ongeluk gehad, waardoor ze er voor lange tijd uitligt om ons (Milena en mij) te rijden. Daarom kwam er van de week een 'vreemde' man op me rijden. Eerst dacht ik dat ik hem niet kende, maar toen ik eens goed snuffelde bleek het de man van Mehlika te zijn. Bij haar ben ik wel eens wezen logeren, en die was heel lief. Dus met haar man Barry wilde ik het ook wel eens proberen!

Nou dat voelde helemaal niet zo verkeerd, dus toen ben ik maar eens een lekker werkje met hem gaan doen. Hij zat eigenlijk best lekker

Volgens vrouwtje heb ik behalve heel makkelijk en fijn te verzamelen gangen, ook voldoende ruimte om een mooie 'extended' te laten zien. Geen idee wat ze daar mee bedoelt, maar ik laat haar maar wauwelen. Meestal krijg ik na het werkje namelijk een wortel, en daarvoor mag je alles tegen me zeggen hoor

Stappen en draven ging lekker, dus toen heb ik ook maar wat galopjes met Barry gedaan. Ging ook lekker!

Hihi, en hier zie je wat een malle dingen Vrouwtje doet... Op een raar moment op de knopjes drukken bijvoorbeeld
Lijkt wel of ik vlieg ofzo!

En hier nog zo'n voorbeeld. Ik kan hartstikke netjes stoppen, maar niet denken dat ze dat op een plaatje krijgt hoor...

Nou, volgens mij hebben we het allebei hartstikke goed gedaan Barry, dus laten we maar lekker richting stal gaan. Eens kijken of Milena nog wat van m'n hooi heeft laten liggen. Die dikke merrie pikt het namelijk altijd als ze de kans krijgt

Doei!

!!