[SGW] SGW-training Vrouwenpolder, wanneer mail met groepsindeling?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hozie

SGW-training Vrouwenpolder, wanneer mail met groepsindeling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 17:48

Hoi,

Ik heb me ingeschreven voor de SGW-training in Vrouwenpolder van a.s. zondag (29 april), maar weet hier iemand wanneer ik een mail kan verwachten met de tijd en groepsindeling? Dit in verband met het regelen van mensen die meegaan. Ik zit er met smart op te wachten Knipoog

Scum

Re: SGW-training Vrouwenpolder, wanneer mail met groepsindeling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 17:59

Voor zover ik het weet zit hier op het SGW forum niemand met contacten die richting uit. Je kunt het beste gewoon even naar ze mailen of bellen als je dat wil weten.

lian_nimrod

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:05

Ik train daar altijd. Met de groepsindeling zijn ze meestal vrij laat. Ik denk dat je de indeling zo'n 4 dagen van te voren krijgt. De eerste training begon de vorige keer om kwart voor 10

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 07:51

Ik heb de groepsindeling inmiddels binnen, laat me even weten hoe je heet, dan laat ik je weten hoe laat je moet, ok?

Hozie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 09:14

Ik heb hem ook binnengekregen per mail. Sterker nog: volgens mij zit ik bij jou in de groep Haha! Ik moet om 13.00 uur losrijden, ik sta als laatste in het rijtje. Ik ben een naamgenoot van jou Haha!

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:53

he, dat is gezellig! Vorige keer was ik uiteindelijk de enige die is op de indeling stond die ook daadwerkelijk kwam rijden! We waren met z'n drieen, maar die andere twee meisjes stonden niet op de lijst. Zo wil nu okok nog een stalgenootje van mij meerijden. Heb er wel weer veel zin in!

Hozie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 09:56

FloortjeM schreef:
he, dat is gezellig! Vorige keer was ik uiteindelijk de enige die is op de indeling stond die ook daadwerkelijk kwam rijden! We waren met z'n drieen, maar die andere twee meisjes stonden niet op de lijst. Zo wil nu okok nog een stalgenootje van mij meerijden. Heb er wel weer veel zin in!

Ik heb er ook veel zin in. Ik ben benieuwd, ik ben nog nooit op het crossterrein in Vrouwenpolder geweest. Het wordt ook mooi weer, dus dat komt helemaal goed. Buiten mij zijn er nog twee in onze groep, waarvan ik zeker weet dat ze komen, want die staan op dezelfde manege als ik.

lian_nimrod

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 10:02

Hoi, ik zit in de groep voor jullie. Doe daar altijd mee met de training, het is voor mij niet zo ver weg. Ik vind het een leuk terrein om te trainen, alleen de waterbak stinkt altijd nogal, maar dat zullen ze voor de wedstrijd nog wel wat veranderen

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 10:47

@lian: inderdaad. Twee weken geleden wilde mijn paard (die op het strand altijd liever door de plassen scheurt dan over het zand...) het water niet in, was ze er eenmaal in, heeft ze een manier gevonden dat ik echt hélémaal nat was. En stínken onderweg naar huis!

@ Hozie: dat wordt dan lekker druk, wel gezellig. Heb jij al veel gecrosst?

Hozie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 11:36

FloortjeM schreef:
@ Hozie: dat wordt dan lekker druk, wel gezellig. Heb jij al veel gecrosst?

Ik heb vorig jaar een aantal regiotrainingen gehad en dit jaar heb ik meegedaan aan de Tripalon in Gorssel, daar was ik 2e en ik heb pas geleden mijn eerste sgw achter de rug in Etten-Leur, dat ging iets minder, ik had nl. 3 weigeringen op een driesprong in de cross Boos! mijn eerstvolgende cross waar ik met voor heb ingeschreven is in Hooge Mierde in juni.

En jij? Heb jij veel crosservaring?

lian_nimrod

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:44

Etten-leur ben ik ook naar toe geweest. Was mijn 2de sgw in Nederland. Die driesprong met die pichnicktafels was ook behoorlijk pittig. Ik dacht dat die van mij het niet zou doen, maar hij deed het juist wel, omdat ik het zelf nogal spannend vond en hem bij de les hield. Ik had juist van die banketstaaf weigeringen op van die makkelijke sprongen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 15:33

Bij deze het verzoek om wel on-topic te blijven. Er zijn 2 HK topics op het SGW forum Knipoog Anders even per PB Knipoog

Maakt er ook iemand foto;s van de training in Vrouwenpolder? Ben benieuwd welke hindernissen er nu allemaal staan.