foto's gemaakt tijdens kootwijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

araber

foto's gemaakt tijdens kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 17:25

Ik ben in het begin en bij de start een aantal keren op de foto geweest was door een wat oudere man weet iemand misschien een aantal site's van de fotografen die er waren zaterdag???

gr chantal

melissa_tje

Re: foto's gemaakt tijdens kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:15

melissa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:30

vangool

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:32

graag wilde ik ook weten wie die oudere man was die fotoś maakten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 16:28

Mijn vriendje stond met zijn camera vlak na de P/A (voor de klasse 2 en 3 op 40 km). We hopen ze zo snel mogelijk uit te zoeken en online te zetten.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 19:04

Maar Ka, jouw vriendje kan je toch niet definieren als 'oudere man'? Dat overleeft-ie niet Clown

Vriendje (?) /opleider van Frederique (doet foto-opleiding) stond ook te fotograferen trouwens. Foto's komen vermoedelijk op http://www.foto4u.nl

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 20:48

Maar die oudere man stond bij het begin en bij de start, dus dat was 'm sowieso niet. Tong uitsteken

De twintigers in onze vriendenkring noemen ons trouwens 'jongbejaard'. Clown

Frederique1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 20:33

Ibbel schreef:
Vriendje (?) /opleider van Frederique (doet foto-opleiding) stond ook te fotograferen trouwens. Foto's komen vermoedelijk op http://www.foto4u.nl

Hahaha Ingrid, dat is mijn vriendje niet en ook Ton niet bij wie ik in opleiding ben.

Ik maak foto's voor http://www.foto4u.nl en ik stond bij de start o.a.
Daar kwam ik Jos Borlet tegen, een paardenfotograaf waar ik spontaan de rest van de dag mee op pad ben geweest. Ik weet niet of hij een website heeft. ben eigenlijk ook wel benieuwd naar zijn foto's.
Ik denk dat jullie hem bedoelen?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 20:35

A ha. Tja, roddels en aannames worden gemaakt waar je bij staat, klaar terwijl je wacht Clown

Sorry! Vriendjes zijn?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 22:32

Frederique, jij stond toch ook op de hei/veld hoe je het noemen wilt? Je vertelde ons nog dat ze op de site kwamen, maar we staan er niet bij, hebben we de foto zo verpest Tong uitsteken (2 fjorden in het rood blauw)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:31

Ipsilonka schreef:
Frederique, jij stond toch ook op de hei/veld hoe je het noemen wilt? Je vertelde ons nog dat ze op de site kwamen, maar we staan er niet bij, hebben we de foto zo verpest Tong uitsteken (2 fjorden in het rood blauw)

Ja dat vroeg ik me ook al af.... voor de site misschien niet goed genoeg maar voor ons ongetwijfeld wel, dus mochten we erbij zitten dan ontvangen we hem graag. Kan idd niet missen 2 turbofjorden in rood/blauw net na de PA.

Frederique1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 16:37

Ibbel schreef:
A ha. Tja, roddels en aannames worden gemaakt waar je bij staat, klaar terwijl je wacht Clown

Sorry! Vriendjes zijn?

No problem Knipoog

Frederique1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 16:41

Vippie schreef:
Ipsilonka schreef:

Ja dat vroeg ik me ook al af.... voor de site misschien niet goed genoeg maar voor ons ongetwijfeld wel, dus mochten we erbij zitten dan ontvangen we hem graag. Kan idd niet missen 2 turbofjorden in rood/blauw net na de PA.

Er zijn een heleboel foto's niet op de site gezet omdat er helaas te weinig actie in zat en ik bovendien een aantal keer teveel naar de zon gedraaid ben en de foto dus overbelicht was. Ik heb wel een aantal fjorden nog bewaard, maar zie geen rood met blauwe. Welk startnummer hadden jullie? Ik heb iig van 124 2 foto's, maar da's alleen rood.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 18:26

42 en 26 en we hadden idd rooie shirts aan dus dat zullen wij wel zijn gok ik. We reden met zn tweetjes.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 18:30

Hom je trouwens ook naar Zelhem Frederique?

stephanie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 11:38

Frederique1 schreef:
Ibbel schreef:

Hahaha Ingrid, dat is mijn vriendje niet en ook Ton niet bij wie ik in opleiding ben.

Ik maak foto's voor http://www.foto4u.nl en ik stond bij de start o.a.
Daar kwam ik Jos Borlet tegen, een paardenfotograaf waar ik spontaan de rest van de dag mee op pad ben geweest. Ik weet niet of hij een website heeft. ben eigenlijk ook wel benieuwd naar zijn foto's.
Ik denk dat jullie hem bedoelen?

Je kan een mail naar Jos Borlet sturen. Hij heeft geen site.
borletti@tiscali.nl

Voor de rijders onder ons kan je ook je startnummer doorgeven, dan stuurt hij, vrijbijvend, foto's naar je op die je dan evt kan bestellen

ik heb erg leuke foto's van hem! OK dan!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 22:01

Ik heb ook hele leuke foto's van Jos Borlet.
Ben er alleen nog niet achter wie er nu bij de finish gefotografeerd heeft? Zie nl. helemaal nergens finish foto's bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:03

Volgens mij was dat Jos Borlet toch?

Ik kreeg namelijk van Jos een aantal foto's die gemaakt waren bij de start/ finish!

Op www.foto4u.nl staan nu drie pagina's foto's en naar aanleiding van een mailje van mijn kant, kwam hij erachter dat er nog zo'n 150 foto's niet opstonden Clown
Deze komen dinsdagavond online!!

Frederique1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 17:03

Ja, goed dat je dat mailtje hebt gestuurd. Ik dacht dat ik het zo slecht had gedaan, maar er was iets mis gegaan.

De 2 rood-blauwe turbo's staan daar ook bij dus jullie hebben de foto's niet verpest Knipoog

En op de vraag of ik naar Zelhem kom: dat weet ik nog niet, ligt eraan of we voor een ander evenement geboekt worden. Zo niet, dan ben ik ws van de partij. Nog even de datum checken want ik ga ook 4 dagen met mijn tinkie naar zee Haha! Haha! Haha!

TigerBD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 20:04

Ik heb ook een paar hele mooi foto's van jos borlet gehad, alleen moet je 5 euro betalen om hem als echt bestand te krijgen en zonder reclame, 1 daarvan is echt onwijs mooi dus denk dat ik het toch maar doe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:40

Haha, welnee, niet slecht gedaan! Ga even kijken of ze erop staan, ben benieuwd naar het resultaat! Je andere foto's zagen er iig super uit!!

kmvreter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 08:34

frederique,
Er staat een hele mooie foto bij van PLinka's koppie (fjordje met vlechtjes bij de strat van klasse II) ik wacht even de rest van de foto's af maar deze ga ik zeker bestellen.