Afgelopen zaterdag hebben we een rit van dik 4 uur gemaakt over de veluwezoom. Het was heerlijk, we hebben echt genoten en de paarden hadden het ook naar hun zin! Iets meer conditie trainen nog en dan gaan we echt eens een hele dag rijden en ergens overnachten!
Figor loopt liever niet op de paden, als je hem zn gang laat gaan ga je kris kras door het bos, maar dat mag natuurlijk niet...
Stukje sfeer...
Dit was langs een gigantisch stuk hei, prachtig uitzicht en ik was blij dat het zaterdag wat minder warm was pff...
Het uitzicht...
Een foto van de pauze, konden we allemaal even rusten...
Ook een foto van ons samen laten maken...
Helaas een beetje wazig maar dit was op het hoogste punt van de veluwezoom, was ook erg mooi!
Hier zijn we alweer een stuk op de terugweg, was bij een klein waterpoeltje...
Grappige foto. Dit is van een diepere waterpoel vlakbij stal... Ik ben er 2 keer doorheen gereden. De tweede keer ging ik te diep en had ik natte schoenen...
Er waren wel foto's gemaakt zaterdag maar die waren een beetje wazig dus ik ben vandaag lekker terug gegaan en heb nog wat foto's laten maken...
Hij is gewoon in 1 stuk doorgelopen dus ik zie nu terug op de foto hoe hoog hij zijn benen optilt haha!
Lekker koppie van hem

En eruit de steile bult op in een klein galopje...
Zo heb ik mijn weekend doorgebracht eigenlijk, heerlijk gewoon!
Hoop snel weer zo'n lekker lange rit te kunnen maken. Figor had alleen onder de pad gezweet dus zijn conditie begint goed te worden

Groetjes!

Ik weet zeker dat Bonanza het daar heerlijk vindt (ik ook natuurlijk). Moet ik alleen wel ergens zo'n schapenvachtje vandaan halen want anders gaat het fout...