Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Redneck schreef:@Blaze.
Het is niet Rookie Open maar Rookie Professional. Alleen toegestaan voor open ruiters als opstart-klasse. Dus voor de 'nieuwe' open ruiters waarvoor de limited open toch een te grote stap is vanuit de non pro klassen. Non pro's mogen overigens niet meedoen in deze klasse, vandaar de term professional. Ook hier geldt dat je niet meer dan een bepaald bedrag verdiend mag hebben. De lang gesettelde profs die hierin meedoen hebben dus kennelijk nog niet veel earnings.....
raven schreef:Ik heb bij de Dawra ook twee Rookies verdiend met de pleasure en de horsemanship in de beginners klasse. En moet hierdoor naar de Amateurs.
Redneck schreef:Maar het is inderdaad toegestaan, dus je doet er niets tegen.
Blaze schreef:Redneck schreef:Maar het is inderdaad toegestaan, dus je doet er niets tegen.
Zou er ook helemaal niets aan willen doen.
Ben *blij* dat het is zoals ik dacht.
Redneck schreef:Was maar bij wijze van spreken. Op het moment dat je verdiensten te hoog worden moet je toch naar de limited open. Daar hoef ik dus voorlopig niet bang voor te zijn
Blaze schreef:Redneck schreef:Was maar bij wijze van spreken. Op het moment dat je verdiensten te hoog worden moet je toch naar de limited open. Daar hoef ik dus voorlopig niet bang voor te zijn
Ohhh dat verandert de zaak![]()
Met een gemiddelde van 10 ruiters in de RP klasse verdien je al snel $100 per jaar.(als je bij de eerste 3 zit)
Dus dan moet je al over stappen na maximaal 50 jaar (lifetime earnings is $5000![]()
Lijkt de L van de dressuur wel![]()
rookie schreef:Een tijdje geleden was ik volgens mij de enige Rookie-ruiter in Nederland.....![]()
fatima schreef:Ik erger mij al jaren aan het feit dat er bij het klasseren alleen maar naar de ruiter word gekeken.
Je ziet volop paarden bij de green as gras en rookie die al jaren hoog hebben meegedaan. Net zoiets als bonfire in de L starten.
fatima schreef:Zoals redneck ook al zegt zal het niet iedereen lukken alle knopjes te bedienenIk erger mij al jaren aan het feit dat er bij het klasseren alleen maar naar de ruiter word gekeken.
Je ziet volop paarden bij de green as gras en rookie die al jaren hoog hebben meegedaan. Net zoiets als bonfire in de L starten.
daarnaast is het toch geweldig als je als beginner of jeugdruiter de kans krijgt te leren van een ervaren paard? Ik zie daar het probleem niet van... Redneck schreef:ter aanvulling: de klasse is bedoeld als opstartklasse. Toegestaan mits je niet te veel earnings hebt.