inmiddels staan we op een nieuwe stal, heerlijk aan de bossen, je rijdt zo de veluwezoom op.
Dit weekend onze eerste echte rit gemaakt en heerlijk genoten, maar ik begin bij het begin, van ons nieuwe begin, op een nieuwe stal...
Figor en Donar die opleven op de heerlijke weides...
Met zijn 3en uit hun dak gaan, zo prachtig om te zien!
Mijn showfjord haha!
Het kan hard...
Lekker kroelen met nieuwe maatjes...
Figor vertrouwd me ook op een vreemde plek als ik hem vertel dat hij mag gaan liggen, was ook wel kicken want het is voor hem ook allemaal nieuw.
Kanjer Donar is sinds zaterdag 1 jaar. Het wordt echt een grote joekel. Hij staat nu samen met een andere hengst en wat ruinen heerlijk in de kudde, zolang het gaat mag hij lekker hengst blijven. Naar mensen is hij nog steeds super lief en meewerkend. Kan me geen fijner veulen wensen hihi...
Uitzicht tijdens de eerste bosrit...
Uitzicht over de hei...
Foto van de pauze na ongeveer 2 uur rijden...
Mijn prachtige kanjer aan het genieten van deze totaal andere wereld...
Ook een nieuw kunstje in het vrijheidsdressuur waar we mee bezig zijn.. Had gehoopt op meer uitdaging hierin maar na 5 minuten stond hij al zo zonder halster haha!
De kleine Donar vind het ook al helemaal prima als ik zo bij hem lig dus dat wordt straks een Figor2 qua gekke dingen die we doen haha!
Nog een mooie foto van Figor...
Echt genieten om hem zo te zien
). Prachtig dat hij nu ook al zo vertrouwd met je is.

. Ben erg benieuwd naar jullie stekkie, kom snel een keer kijken en misschien wel rijden