Ze kreeg de stalnaam Senna en als officiele naam Whata Smooth Hint:

Als veulentje van 5.5 maanden mocht ze al mee naar het EK! In Aken! Een hele reis voor haar en mams maar dat doorstond ze prima en ze deed zelfs het showen alleen in de bak geweldig! Ze kreeg daar 2 maal de eerste en 3 maal de tweede prijs en was daarmee Reserve Europees Kampioen merrie veulens!

Als jaarling heeft ze het ook druk gehad, ze is verscheidende malen in de Halter geshowd wat haar een aantal punten opgeleverd heeft. Maar daarnaast heeft ze het super gedaan in de In Hand Trail en doordat ze elke keer eerste was heeft ze daarmee de Year End High Point Award gewonnen van de DPHC!

Als tweejarige hebben Jeddah en ik haar regelmatig meegenomen op kleine korte ritjes om haar lekker verkeersmak en bombproof te maken! Dat vond ze natuurlijk enig!

Toen ze drie werdt ben ik begonnen met veel wandelen aan de hand met zadel op, zo ging ze het zadel helemaal leuk vinden en voor je het wist was het "wandelen met mama op mijn rug" en dat ging eigenlijk heel vloeiend in elkaar over zonder problemen!

Die zomer hebben we het rustig aan gedaan, Ods komt een keer mooie bak-foto's maken en hier zit ik er voor de 10e keer op!

Aan het eind van het jaar pak ik haar wat dressuurmatiger op en ook dat doet ze natuurlijk zonder problemen en met veel plezier!

Begin van 2007 is ze zelfs al zo stoer dat ze Rocky, haar kleine broertje, op een ritje begeleiden mag! Ik was zo trots! Ze was toen nog maar een keer of 40 onder het zadel geweest, dat is ruim genomen...

Nu, in het voorjaar ben ik weer lekker met haar aan het rijden 2 keer in de week. Buitenrijden doen we erg graag met haar nieuwe hoofdstel!

Zo ging ze onlangs over haar eerste Zebrapad in het centrum heen! Ze geniet echt van de ritjes die we maken!

En gisteren, nog net geen 4 jaar oud, ze is gevraagd mee te doen aan een heuse Rassen Defilé op de showavond van de manege! Het was onwijs druk en Senna was dan ook erg heet! Ze is soms heerlijk "wakker" en dan geniet ik helemaal van haar! Maar, kijk eens hoe goed ze eruit ziet in haar "western outfit"!

Het is zo'n mooie meid! maar vooral ook een paard met een uitzonderlijk werkwillig, slim en heeeeel ondeugend karakter! Ik hoop nog heel, heel veel dingen met haar te doen en jaren van haar te genieten!

J-tje is nu wel aan t puberen, ze is een beetje haar grenzen aan t ontdekken en wordt ook steeds sterker. Het wordt ook tijd dat we een volgend stapje gaan maken. Volgende week beginnen we met les bij Ed Gosen! Toch maar es kijken of we de Pleasure kant op kunnen gaan. Zo naar zijn clinic. Eens kijken hoe hij te werk gaat ...
en Jeddah ook gefeliciteerd natuurlijk! Mooie fotoreportage!
Ik ben zo trots op haar! Ik kan wel naar de foto's blijven staren! 

Gefeliciteerd en nog heel veel fijne jaren samen!!