Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Weet iemand van jullie het nieuwe adres van de Western Import Company? Ik hoorde dat ze niet meer op de stal Madepolder staan, ik heb al even op de lijst met westernwinkels gekeken, maar daar staat hij (niet meer?) tussen, en online is nog steeds de website met de oude locatie en het oude adres te vinden.
mijnelmo schreef:Cassidy schreef:Weet iemand van jullie het nieuwe adres van de Western Import Company? Ik hoorde dat ze niet meer op de stal Madepolder staan, ik heb al even op de lijst met westernwinkels gekeken, maar daar staat hij (niet meer?) tussen, en online is nog steeds de website met de oude locatie en het oude adres te vinden.
de paarden staan bij ons op stal. mocht je meer info willen dan kan ik je misschien wel helpen.
nattetas schreef:oh oké nooit geweten,terwijl ik toch regelmatig bij sanne in de winkel kwam.
nou wens haar maar succes met haar nieuwe winkel als je dat wilt doen voor me,zeg maar van natascha van madepolder.thanx