En ja hoor, ik dacht 's ochtends om 6 uur nog, ik wandel even naar achteren in de wei, maar inderdaad, om half 7 kwam de baas aanlopen. Nou ben ik de beroerdste niet, dus ik kwam die 200 meter maar even teruggalopperen.
En daar gingen we weer! Na een redelijk kort ritje in de stal-op-wielen kwamen we aan op het terrein. De honden waren deze keer mee, dat doen ze anders nooit, maar die kleine opdonder moest wat ervaring opdoen of zo. Nou ja, ik heb er verder weinig last van gehad, ze loopt wel eens onder me door als ik sta te eten, maar dan let ik altijd goed op dat ik niet per ongeluk op haar ga staan. Maar iedere keer als de baas water kwam gooien waren zij er ook, wel gezellig eigenlijk.
Het was maar een kort ritje deze keer, maar wel mooi. Stukjes van de tocht herkende ik wel, de bazin had me hier al eens eerder mee heen genomen.
's Ochtends vroeg was het best nog wel een beetje mistig, maar het was ook al erg stoffig geworden door de droogte:

Het eerste stuk hebben we met een paar andere paarden opgereden. Maar na de rustpauze zijn we alleen vertrokken en nog een paar kleine stukjes samen opgetrokken met verschillende paarden, maar eigenlijk het hele stuk op m'n eigen tempo gereden. Dat is best wel lekker.

Alleen op de wereld, heerlijk!
Alle controles waren verder goed. Die gekke DA's hebben nog steeds niet door dat ik best wel helemaal heel ben, en niet ieder moment dood kan neervallen. Nou ja, het hoort erbij, zullen we maar denken.
Ik kreeg bij de voorkeuring te horen dat ik een wiebelkont heb! Nou ja zeg...

Erg leuk om te lezen!
leuk!!!