Ik ben Sanne en ben al een tijdje op zoek geweest naar een Allrounder Quarter Horse
En heb er nu 1ntje gevonden die mij erg aanstaat, en waar ik nu al dol op ben.
Ik hoop dat het wat word en ga morgen weer een keertje op hem rijden.
We hebben hem eigenlijk een beetje bij toeval gevonden, wij zochten een stalling waar ik eventueel
een paardje neer kon zetten als het zo ver was dat ik er 1 gevonden zou hebben. Die stalling hebben wij gevonden op de western stable in alphen aan den rijn. En daar stond Freedom of the Dark Spirit.(Okies Quixote Kid x Little Memy�s Way) een 5 jarige ruin.
Ik vond hem gelijk stoer! En dus ben ik de volgende dag terug gekomen om een proefritje op hem te maken. Hij zat heerlijk!
Ik ben nu echt helemaal in de wolken, en ben echt van hem overtuigd. Ik heb hieronder foto's erop gezet van toen ik er voor het eerst op zat.

Hoop dat jullie hem even stoer vinden, Ik hoop dat ik binnenkort bekent kan maken dat dit mijn nieuwe aanwinst is!
Groetjes Sanne

) en dacht toen ’Hee, wat lijkt die in oogopslag op Okie Quixote Kid’! Helemaal goed gezien dus! Hij heeft dan niet het kleurtje van zijn knappe pa, maar ik vind zijn hoofd net zo sprekend. Mooie open blik en een breed voorhoofd. Heel mooi dier! Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt!