Na vele maanden bestellen, inrichten en natuurlijk bouwen
, is ons eerste geheel zelfgemaakte westernzadel een feit en is onze westernzadelmakerij "Vaquero" van start gegaan.Aangezien ik jullie enkele maanden terug al beloofd had, het geheel op foto vast te leggen en omdat ik ook een beetje commercieel ben (mag wel, hoop ik) heb ik daarnaast het nuttige met het zakelijke verbonden en alles op een nieuwe website opgenomen. Wil je dus EN weten hoe een westernzadel gemaakt kan worden (er zijn vele wegen die naar Rome leiden) en hoe je ook zo iets moois in je bezit kunt krijgen, kijk je vanaf vandaag op de website www.westernzadel.com
Nog niet alle items op de site zijn gevuld, maar dat zal snel gebeuren.
Na de intro, ga je naar de Nederlandse tak en kiest een van de buttons. Een daarvan is "the making off" en daar zijn de foto's opgenomen. De afsluitende foto's van het gehele zadel komen binnen 24 uur nog op de site.
We houden ons als westernzadelmaker van harte aanbevolen. Er zijn al opdrachten, maar we kunnen er natuurlijk altijd meer gebruiken (want wij kunnen er geen genoeg van krijgen).
We zullen de komende maanden regelmatig nieuw "werk" met foto's opnemen.
Graag jullie reactie.....
MVG

)
), maar ik vind het dus wel rázend knap Louis!! En ookal is het niet het soort zadel wat ik zou kopen, het is wél heel mooi geworden en de kwaliteit is duidelijk zichtbaar! Petje af hoor!