[WN] Alternatief WHW?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Alternatief WHW?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 20:04

Ik ben (nouja, was dus) lid van de WHW (niet van de WRAN) en heb de wijziging omtrend het blad compleet gemist. Vond het al zo raar dat ik geen acceptgiro kreeg. Maar goed, ik krijg hem niet meer, en ook het gratis krantje krijg ik niet en wordt hier in de buurt niet verstrekt.
Ik weet niet precies wat er allemaal voor "vakbladen" zijn, misschien dat iemand tips heeft?
Ben op zich in alles geinteresseerd, rijden, verzorging, fokkerij, etc.

Anoniem

Re: Alternatief WHW?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:05

Je kan de nieuwe WHW (de krant) krijgen voor 11 euro per jaar ofzo Lachen
En anders de quarter, maar dat is wel héél véél reining en reiningfoto's.

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 23:01

de quarter probeert zijn leven te verbeteren,en heeft nu ook weer artikelen over training van paarden erin staan.m.i. leuke artikelen waar ik wat van opsteek. alleen de kritische ziens wijze van de sport in nederland zijn ze nog niet kwijt. Slapen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 11:13

Oja, die krant....nou die heb ik helaas nooit mogen ontvangen....

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 11:17

westernappie schreef:
de quarter probeert zijn leven te verbeteren,en heeft nu ook weer artikelen over training van paarden erin staan.m.i. leuke artikelen waar ik wat van opsteek. alleen de kritische ziens wijze van de sport in nederland zijn ze nog niet kwijt. Slapen

Terechte kritiek kun je alleen maar wat van leren dus dat is op zich niet erg.

Ik kreeg laatst een stapeltje Quarters van iemand en als je ze dan allemaal achter elkaar doorleest dan kun je het blad eigenlijk beter Reiner & Trainer noemen..... van de 5 stuks die ik kreeg heb ik wel geteld 2 pleasurefoto's gezien en ongeveer 80 reiningfoto's waarvan reining alleen maar lijkt te bestaan uit "de stop".
Vind het erg jammer dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed.....Er zijn zoveel westernonderdelen die ook het verslaan waard zijn met een mooie foto... Huilen

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:31

het blad is te verkrijgen horsesonline.bv
madame curieweg 31
8501 xc joure 0513 654855

ben het met vera eens, de quarter, hopelijk wordt het dit jaar verbeterd met meer aandacht voor bijv pleasure of iets dergelijks.
anders zeg ik het op. vergeet iksteeds