[WN] Waarom geen hunter bij de WRAN?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Canis

Waarom geen hunter bij de WRAN?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 12:21

Mij lijkt het wel leuk om ook eens een hunter wedstrijdje te rijden met mijn fjord... maar helaas de WRAN doet dat onderdeel niet. Verdrietig

Wie o wie kan mij vertellen waarom er geen hunter wordt gereden bij de WRAN?
Is er te weinig animo voor of zo?

Anoniem

Re: Waarom geen hunter bij de WRAN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 12:38

Volgens mij hebben we het daar 2 jaar geleden in de ALV over gehad (weet het niet zeker meer hoor) en is toen besloten om het niet te doen omdat het geen typisch "western" iets is.

Het beste alternatief voor hunter bij de WRAN hebben we toen benoemd als dressuurwedstrijd geloof ik Haha!

De rassenverenigingen hunteren wel, om de veelzijdigheid van het ras te promoten. Maar omdat de WRAN alle rassen vertegenwoordigt, leek dat toen niet zo gewenst als bij een specifieke rasvereniging.

Persoonlijk zou ik er ook niet zoveel behoefte aan hebben, ondanks dat ik me er bij de DAWRA in de toekomst misschien nog wel een keer aan ga wagen Nagelbijten / Gniffelen

Canis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 15:48

O, jammer... mij leek het wel leuk. Maar het heeft idd wel iets dressuur-achtigs.

Ik kan natuurlijk een paar mooie vlekken op Rascal maken... Doe ik met de paints mee. Clown

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:35

volgens mij klopt het precies wat sonja daar zegt.
is denk ik voor alle rassen en mixen ook niet eerlijk.
hunter is toch meer dressuurtypische paarden vindt ik als ik zo na de rassenshows van de quarters paints en arabs kijk.
sonja bij de arabs bestaat het hoor kan je gewoon starten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 08:26

RGERRITS schreef:
sonja bij de arabs bestaat het hoor kan je gewoon starten.

Klopt, de DAWRA heeft vorig jaar in de ALV het hunteren aangenomen. Dus ik moet er toch echt een keer aan gaan geloven met m'n ezel.... Haha!
(hhmmmzzzzz bedenk me ineens dat Canis het LEUK zou vinden om eens te hunteren.... Zou ze het ook leuk vinden om dat op een Arabische ezel te doen ipv op haar knappe Fjordenpaard???? Haha! Haha! Haha! Hihi! Oh Laaaaaaaaaajaaaaaaaaaa....... Tong uitsteken )

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 09:09

oh sonja toch je hebt een bijzondere hoor....