Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

miss_jumpy schreef:GvdT, wat heb je bij het water gedaan??
Wel in 1 keer over de bosuitsprong en over het smalletje. heb het toch gehaald MJ
GvdT schreef:Annemiek, balen voor jullie.
Jiska, fijn dat zijn been het goed lijkt te houden.
MJ, jou had ik al gesproken,maar nogaamls super dat je hem na je stops aan de praat heb weten te houden.
Lisa gefeliciteerd.miss_jumpy schreef:GvdT, wat heb je bij het water gedaan??
Verkeerde passage![]()
sorry
) maar de mensen die eroverheen gingen waren over het algemeen wel degenen die lekker gingen.. Er waren er ook die als slappe dweilen het water in vielen.. Die waren echt op..Naaltje schreef:Geen valpartijen geweest toch? ja 1, val paard en ruiter, maar verder niks?
miss_jumpy schreef:Naaltje schreef:Geen valpartijen geweest toch? ja 1, val paard en ruiter, maar verder niks?
In het L hoorde ik omroepen dat er amazone in het water was gevallen. Verder gelukkig niks gehoord!
stond heel de L op de Picknick te schrijven, zou je toch zeggen dat ik oplet.. 1 van jullie last gehad van de ''1 april grap'' toen omgeroepen werd dat de cross stil moest? En wij maar proberen iemand te stoppen met ons rooie vlaggetje.. Simmie schreef:Fijn voor iedereen die lekker heeft gecrosst, jammer voor degenen waarbij het wat minder ging.
Roos, heeft Sjaan gecrosst met Cheval???? Ik dacht Linda EL zelf zou rijden. Wel leuk pittig voor Sjaan dan, na 1,5 jaar niet gecrosst te hebben gelijk weer een M-cross!
Ik kan niet wachten tot volgende week. Dan mag ik eindelijk met Sims van start. Ben zo benieuwd hoe ze het vind!!
, Linda kreeg later wel advies van de DA en moest terug komen voor de herkeuringNaaltje schreef:Verkeerde passage![]()
Ik stond bij het water te kijken toen denk ik? M?
Ik heb nog een discussie gevoerd daar, omdat ik zei dat het fout was, en iedereen riep dat het goed was (ok, volgende keer zeg ik nikssorry
) maar de mensen die eroverheen gingen waren over het algemeen wel degenen die lekker gingen.. Er waren er ook die als slappe dweilen het water in vielen.. Die waren echt op..
Geen valpartijen geweest toch? ja 1, val paard en ruiter, maar verder niks?
miss_jumpy schreef:Was het leuk bij de picknickplaats naaltje?
Wat was dat voor een 1 april grap??
had het wel mooi gevonden als M en Z ook had moeten doen, want die afsprong was erg interessant om te zien, veel paarden vonden hem moeilijk (en terecht, best een gat..)

we waren samen

Volgende keer beter dan maar!
(weet niet meer hoe je dat schrijft
NIet zo iig
)
gomir schreef:De broer van annemieke ging niet zo fijn in zijn eerste L-crossVolgende keer beter dan maar!