Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GvdT schreef:Net wat Wuppie zegt, na 1 of 2 weigeringen aan de kant gaan staan en wachten op de starter na jou. En dan niet meteen er weer uit, je moet toch afstand houden als je er in bent en dan kan je er net zo goed even van profiteren
Simmie schreef:Dat ben ik niet met je eens Caatje, want het is zowiezo verplicht om minimaal 50 meter afstand te houden van je voorganger. Als jouw paard, terwijl de ruiter die achter jou rijd en die 50 meter in acht neemt, dan al gehinderd is zegt dat meer over jouw paard...
Als er maar een paar meter tussen jou en de ander zit, kan ik me enigszins voorstellen dat dat hinderlijk is, maar niet als er 50 meter tussen zit.
Caatje1986 schreef:Ik heb er wel last van gehad, vandaar mijn opmerking. Mijn hele ritme was eruit omdat mijn paard constant een ander achter zich hoorde, ik ervaarde dat toch als erg vervelend. Waarschijnlijk heb ik net pech gehad die keer.
Het is helemaal niet erg als je paard nog niet zo watervast is dat vertrouwen moet groeien alleen hoop ik gewoon dat een ander (wie dan ook) daar niet mee wordt gehinderd. Soms staan ze met zn 3en te klooien bij de waterbak en dat denk ik kom op jongens iets meer oefening had geen kwaad gekunt.
Simmie schreef:Dat ben ik niet met je eens Caatje, want het is zowiezo verplicht om minimaal 50 meter afstand te houden van je voorganger. Als jouw paard, terwijl de ruiter die achter jou rijd en die 50 meter in acht neemt, dan al gehinderd is zegt dat meer over jouw paard...
Als er maar een paar meter tussen jou en de ander zit, kan ik me enigszins voorstellen dat dat hinderlijk is, maar niet als er 50 meter tussen zit.
Lielle schreef:Maar het is niet altijd ideaal, en daar moet je paard gewoon tegen kunnen. Oefenen dus, net als die anderen op de waterbak. Wat ga je anders doen als je een keer wordt ingehaald?
het is mij even niet helder meer.Caatje1986 schreef:Lielle schreef:Maar het is niet altijd ideaal, en daar moet je paard gewoon tegen kunnen. Oefenen dus, net als die anderen op de waterbak. Wat ga je anders doen als je een keer wordt ingehaald?
Ik ben "bang" dat ik zelf eerder iemand inhaal maar goed ik krijg een beetje het gevoel dat mijn mening hier af en toe niet "getolereerd" wordt en jullie koste wat kost het weer anders draaien. Ik mag toch zeggen hoe ik erover denk?

denk ik
of niet Marieke???