Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en natuurlijk van de rest!! 
AnneMieKe_89 schreef:Nienke was ook uitgesloten in Chaam zag ik..
Voor Melissa Gerrets is het ook veel te snel gegaan vorig jaar.
Ze is in 2 jaartjes van niets naar het Z gegaan, nu is de pony net weer een beetje uit de stop, en is ze teruggeplaats naar het M.
Echt zonde want het is echt een gave pony!

. _Jitske_ schreef:AnneMieKe_89 schreef:Nienke was ook uitgesloten in Chaam zag ik..
Voor Melissa Gerrets is het ook veel te snel gegaan vorig jaar.
Ze is in 2 jaartjes van niets naar het Z gegaan, nu is de pony net weer een beetje uit de stop, en is ze teruggeplaats naar het M.
Echt zonde want het is echt een gave pony!
Ja, klopt.
Maar laatste tijd gaat het wel goed met Melissa geloof ik
Nienke had waterbak verkeerd gesprongen hoorde ik..
! Pony en meisje zijn toch wel leuk en combi samen, maar denk idd dat het gewoon net te snel is gegaan.
) Daar heeft Lonneke nu veel voordeel mee en ik zal veel concurrentie van haar hebben
!
._Jitske_ schreef:Nicole: oh, ik wist niet dat Medusa al internationaal had gelopen, maar da's wel een handig voordeel voor Lonneke!

NicoleRomeo schreef:Maar Mike die viel er een paar keer af omdat hij gewoonweg te groot was (dat deed hij door op zijn horloge te kijken in de BOCHT! en toen nam hij die hele pony mee) Daar heeft Lonneke nu veel voordeel mee en ik zal veel concurrentie van haar hebben

AnneMieKe_89 schreef:Hmm.. zitten er wel wat tussen waarvan ik me afvraag of het niet wat snel is.
Abbe, Lonneke, en Nienke van Roekel zitten er zeker wel verdiend in!
[/quote]