Index staat erop (verder nog niets)
Kijk eens wat jullie er van vinden.
Tips qua inhoud zijn welkom en misschien doe ik er zelfs iets mee
www.hotton.nl
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Diertjes schreef:Lay-out ziet er wel leuk uit. De opmaak van het menu verdiend volgens mij nog wel een update

)Romkabouter schreef:Ik vind de header wayyy to high.

Cer schreef:Mission accomplished, dacht ik zo

En natuurlijk, ik moet ook weleens een paard wat harder aanpakken. Heb ik ook geen problemen mee (mits met beleid uiteraard). En nu zal ik wel het halve forum over me heen krijgen...

Redneck schreef:Het zal je verbazen dat ik het meestal redelijk met je eens ben.En natuurlijk, ik moet ook weleens een paard wat harder aanpakken. Heb ik ook geen problemen mee (mits met beleid uiteraard). En nu zal ik wel het halve forum over me heen krijgen...
![]()
Je tekst is op zich grappig, niks mis mee. Maar als frontpage vind ik het niks. Waarschijnlijk gaat men dit serieus opvatten en dat zou zonde zijn van de site. Dit komt misschien als een schok, maar veel mensen kijken namelijk niet verder dan hun neus lang is..........
Cer schreef:Misschien kijkt die twijfelaar dan en denkt "zo, jij doet ook niet wat je schrijft, jouw vind ik niks"