Ik vroeg me af of onderstaande martingaal toegestaan is tijdens endurancewedstrijden (ik kan in het regelement wel wat terugvinden, maar ik weet niet wat ze bedoelen met een lopende martingaal):

Alvast bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola




Judith_ schreef:Paard moet op de loodlijn kunnen kopen meende ik dat in het regelement staat.
Deze mag je gebruiken ja. Volgens mij mag je een vast niet gebruiken, die zitten toch aan de neusriem vast?

) 
IngridL schreef:De martingaal op het eerste plaatje is toegestaan (= lopende). Die vaste martingaal op het tweede plaatje niet.
gr. Ingrid (aka jurylid)