Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die wedstrijden zijn voor hun gewoon beter te bereiken, en keus genoeg: je kunt bijna ieder weekend starten (al zullen de Ardennen voor een Zeeuw wel erg ver weg zijn misschien). 
Vippie schreef:2 jaar geleden was er een georganiseerd in Cadzand maar gemeente sluis gooide roet in het eten voor vlak ervoor een boetebeleid voor paardendrollen op te werpen. Dat was een van de redenen om het niet door te laten gaan (waren er nog een paar maar die weet ik niet meer).
Vippie schreef:2 jaar geleden was er een georganiseerd in Cadzand maar gemeente sluis gooide roet in het eten voor vlak ervoor een boetebeleid voor paardendrollen op te werpen. Dat was een van de redenen om het niet door te laten gaan (waren er nog een paar maar die weet ik niet meer).
Sash schreef:Ik denk dat er best wel animo is voor een oefenwedstrijd in zeeland. als ik op de manege vertel over endurance zijn de meeste mensen toch wel aardig enthousiast. het enige probleem op schouwen-duiveland is dat je langs de weg moet, of misschien dat het mogelijk is om het bos en het strand te nemen, maar aan de andere kant, het zand in het bos is veel te zwaar en te slecht onderhouden paden.
Hilli schreef:Er zijn in het endurance-topic in de Huiskamer wel mensen die eens een endurance-wedstrijd hebben georganiseerd - zo uit mijn hoofd zijn dat bijv. NienkeMulder en Match - misschien dat je hen kunt PB'en voor meer info over de basisregels, of over waar je de basisregels kunt verkrijgen vor de organisatie van zoiets. IK weet wel dat het ontzettend veel tijd en energie kost (zeker in de weken rond de wedstrijd) en dat je dus meerdere personen nodig hebt om e.e.a. rond te krijgen.
Ook ik zou in de organisatie willen aangezien ik voorlopig mijn aankomende talent muil nog niet gevonden heb voor de endurance
kan ik me toch nuttig maken.