Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Klaasje schreef:Als je bij de NQHA de Youth klasse bent gestart, moet je dan bij de WRAN Amateurs rijden?
Blaze schreef:Ja in principe wel.(en natuurlijk open)
nielsd schreef:By the way: Als ik jeugd meerij bij de AQHA jeugd, moet ik dan over naar de AM bij de WRAN of mag ik het jaar uitrijden?
Klaasje schreef:Je mag alleen Jeugd starten bij de NQHA als je bij de Beginners bij de WRAN wilt blijven rijden geloof ik.
Sonja schreef:Mentaliteit en moreel besef is ook heeeeeel belangrijk als je topsport wilt gaan bedrijven

Blaze schreef:21-03-2007 *vraag*nielsd schreef:By the way: Als ik jeugd meerij bij de AQHA jeugd, moet ik dan over naar de AM bij de WRAN of mag ik het jaar uitrijden?
21-03-2007 *antwoord*Klaasje schreef:Je mag alleen Jeugd starten bij de NQHA als je bij de Beginners bij de WRAN wilt blijven rijden geloof ik.
nielsd schreef:Ok bedankt voor de antwoorden
Zou ik dan ook gelijk over moeten of mag ik dan nog steeds het jaar bij beginners uitrijden? -knip-
gr [***]
nielsd schreef:Ok bedankt voor de antwoorden
Zou ik dan ook gelijk over moeten of mag ik dan nog steeds het jaar bij beginners uitrijden?
Zoals ik zei: "Ik ben nog lang niet aan amateurs toe (denk ik), maar ik wil gewoon graag die wedstrijd 22 april van de AQHA meedoen aan jeugd aangezien er geen novice classe's zijn.
gr Niels