Uitslag / Plaatsing / punten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kwpn1998

Uitslag / Plaatsing / punten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 05:36

Hoi
Jullie kunnen mij vast wel helpen. Het is vast heel makkelijk als je het weet. Maar hoe kan je nou uit de uitslagen lijst (bijv. op deronline) halen wie er nu 1, 2 en 3 is geworden. Want de snelheid is niet op volgorde. En hoe krijg je nu je punten en hoeveel? En wanneer mag je nu precies een klasse hoger?
Ik vind de uitslagen lijsten namelijk een beetje onduidelijk nog.

En hoe zit het nou als je een verplichte rust hebt gehad en je niet mee telt in het klassement, krijg je dan ook punten?

En zetten ze eigenlijk op je vet-kaart ook je uiteindelijke winst of verlies punten of moet je dat net als in de dressuur zelf tellen? Misschien als ik de regels begrijp wordt het makkelijker. ik heb in vaassen mijn eerste klasse 1 ritje, en ben erg benieuwd. maar dat is nog een duister iets.

Sorry voor het onsamenhangende vragen parket
x

Femkee

Re: Uitslag / Plaatsing / punten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 07:02

de uitslagen dat doet de manege waar je de wedstrijd heb gereden meestal zelf ! , als je op die wedstrijd bent krijg je je punten , als je 10 winspunten hebt mag je over naar een andere klasse met 30 moet je ! , je winsputen moet je zelf bij houden je kunt ook op www.knhs.nl kijken en daar op kijken hoeveel winsputen je hebt .. Succes veder met de wedstrijden.

Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 07:03

Oepsiie jij rijd endurace op niet Gaaaap , ik heb het uitgelegd in gewoon rijden sorrie !

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 08:08

Femkee schreef:
Oepsiie jij rijd endurace op niet Gaaaap , ik heb het uitgelegd in gewoon rijden sorrie !

Hihi, endurance is ongewoon rijden?? Haha!

Je mag hoger bij 9 winstpunten, met een goed uitgereden wedstrijd zonder 10 minutenverplichte rust etc kan je 3 winstpunten verzamelen. Je moet je winstpunten zelf bijhouden.

Klasse 1 gaat sinds dit jaar met punten. Je krijgt 10 punten als je bij de P/A direct aanbied, iedere minuut langer is -1 punt. Verder krijg je punt voor iedere hartslag onder de 60 bij de finish en de nakeuring. Voor een snelheid tussen de 12 en 13 km/u krijg je ook 10 punten, 11 en 12 dacht ik 8 etc.

Ik had 51 punten, als volgt opgebouwd:
P/a binnen 1 minuut: 9
hartslag bij binnenkomst 52: 8
hartslag bij nakeuring 36: 24
snelheid 12,14: 10

9+8+24+10= 51

Misschien vult iemand mij nog even aan voor je overige vragen. Knipoog

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 08:35

Met die 51 punten...hoeveel winstpunten heb je dan? En hoe bereken je dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 08:43

Winstpunten heb je zodra je de wedstrijd goed hebt uit gereden, zonder 10 minuten verplichte pauze dan heb je ze allemaal.Heb je wel 10 minutenrust moeten nemen dan krijg je er 2 enz,

Heeft niet veel met de punten zelf te maken.

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 09:32

Dus die punten hebben meer te maken met de klassering? Op welke plaats je eindigt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 12:49

Ik dacht van wel ja,zeker weten doe ik het niet. Ben nog niet gestart met de nieuwe puntentelling.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 12:55

laura78 schreef:
Dus die punten hebben meer te maken met de klassering? Op welke plaats je eindigt?

Inderdaad, de klassering gaat op basis van die punten. Winstpunten krijg je als je de wedstrijd goed uitrijd.

stephanie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 13:34

fransje23 schreef:
Femkee schreef:

Hihi, endurance is ongewoon rijden?? Haha!

Je mag hoger bij 9 winstpunten, met een goed uitgereden wedstrijd zonder 10 minutenverplichte rust etc kan je 3 winstpunten verzamelen. Je moet je winstpunten zelf bijhouden.

Klasse 1 gaat sinds dit jaar met punten. Je krijgt 10 punten als je bij de P/A direct aanbied, iedere minuut langer is -1 punt. Verder krijg je punt voor iedere hartslag onder de 60 bij de finish en de nakeuring. Voor een snelheid tussen de 12 en 13 km/u krijg je ook 10 punten, 11 en 12 dacht ik 8 etc.

Ik had 51 punten, als volgt opgebouwd:
P/a binnen 1 minuut: 9
hartslag bij binnenkomst 52: 8
hartslag bij nakeuring 36: 24
snelheid 12,14: 10

9+8+24+10= 51

Ik had precies dezelfde waardes als jij had. alleen dan meteen aangeboden bij de pa.

Dan moet ik toch 52 punten hebben en dan hoger geklasseerd zijn dan jij? (en precies dezelfde tijd Cool )

IngridL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 22:02

Gewoon het reglement lezen. Daar staat duidelijk uitgelegd hoe het systeem werkt en wanneer je hoeveel winstpunten krijgt. Te vinden op de KNHS site. succes!