Gelukt in Chaam ?
Nou typ hier dan maar je verslag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, wel jammer maaraja beter als een ongeluk toch 

. Ik heb een trauma met hoge hindernissen in het parcours en hierdoor begon ik te tutten, veel te langzaam te rijden om maar een afstand te krijgen. Plato was helemaal niet voorwaarts en normaal gezien helpt hij mij maar vandaag dacht hij na 3 hindernissen "doe het zelf maar" en weigerde bij hindernis 4. Resultaat: een mooie salto over de hindernis. Niks ernstigs maar wel een soort zweepslag in mijn rechterkuit waardoor ik nu helemaal kreupel loop (de DA vond dat ik afgekeurd moest worden ipv mijn paard omdat ik zo slecht liep
)
Naar de coffin zat ik weer teveel te regelen waardoor hij afsloeg voor de hindernis en stilstond. Rustig opgepakt en opnieuw aangereden en toen kreeeg ik de perfecte afstand en goed over de coffin. Daarna rustig naar de finish, nog een leuke sprong over de sky jump die langer duurde dan ik verwachte omdat hij te ver sprong

!
, wel jammer van de 4 balken bij het springen in het L maar toch nog lekker gecrosst dus!!
! Maar jammer van Laquinta..
)