[WN] heeft iemand al de foto's NK van jankan binnen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vrolijk

heeft iemand al de foto's NK van jankan binnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 10:28

heeft er al iemand foto's ontvangen van het NK 2006 (westernrinding) van jankan?
ik heb ze nou nog steeds niet ontvangen en heb 26-10-06 betaald
krijg ook geen antwoord op mail of telefoon.
ik wil graag weten of er iemand is die ze wel ontvangen heeft.
wil geen topic om iemand zwart te maken ofzo dus via pb is ook goed.
maar wil gewoon graag weten of ik de enige ben en dat het gewoon lang duurt of dat er bij mij gewoon wat mis is gegaan.

Space_nr1111

Re: heeft iemand al de foto's NK van jankan binnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 10:57

Het heeft inderdaad wel wat langer geduurd, maar ik heb ze wel binnen gekregen.
Stuur hem gewwon en mailtje met de vraag waarom het langer duurt. Je krijgt dan vast een antwoord waar het fout is gegaan

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 15:04

me 6 de mail heb ik net verstuurd Knipoog
maar ben bang dat ook de 6e niet beantwoord word Haha!

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 15:42

Telefoon ? misschien in deze tijd een beetje ouderwets maar werkt vaak wel. Succes!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:08

Ik heb ook nog niks ontvangen! Vorig jaar duurde het ook erg lang!

Ik zal van de week even bellen, maar uit ervaring weet ik dat dat ook niet altijd werdt bij JK. Ik hoop dat hij ze snel verstuurd!

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 20:43

Space_nr1111 schreef:
Telefoon ? misschien in deze tijd een beetje ouderwets maar werkt vaak wel. Succes!

ook al gedaan Knipoog
zal het hier niet vragen als ik niet al wat middelen geprobeert heb om hem te bereiken Knipoog

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 00:39

Gebeld, gemailt... nog steeds geen sjoege... paar weken geleden een belofte dat'ie ze na z'n vakantie gelijk zou sturen maar da's ook al weer zo'n twee maanden geleden geloof ik. Echt waardeloos en ik hoop dat de WRAN hem geen 'perskaart' meer verstrekt, want ik vind dit gewoon regelrechte oplichterij.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 00:44

edit .

thorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 06:26

kan me idd ergens herinneren dat jij gemailt hebt, Francis.. dat was ergens begin Januari.. 6maanden na dato wordt het toch een keer tijd dat Hr fotograaf gaat uitleveren.. Bestelling wel laten betalen, maar niet uitleveren (of laten betalen en bestelformulier toevallig kwijt geraakt.), kan gewoon niet. (helemaal niet als Hoofdfotograaf van 't evenement.)

Ben 't dus met Francis eens, dat ze hem geen perskaart meer moeten verlenen. Dan zijn er wel andere / betere fotograven, zoals bijv. Pannenkoek of Gera.

jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 12:57

Ik moet nog steeds foto's krijgen van de mid summer classic in Middenmeer 2,5 jaar terug. Eind vorig jaar heb ik een mail terug gekregen dat het zijn fout was en dat het nooit zo lang mag duren en dat hij ze meteen zou op sturen.....Ik heb tot op de dag van vandaag nog steeds niks binnen, en heb wel degelijk betaald...

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 13:14

van 2,5 jaar terug
jeetje dat is wel erg lang, echt schandalig Boos!

hoop ze toch eerder binnen te krijgen, maar als ik het zo lees kan ik nog wel even wachten No Cheer

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 13:15

Ik heb vaker gemailt dan alleen in Januari, ben al meerdere keren aan't heen en weer mailen geweest.. ook wel antwoord gehad op mails maar geen foto's. Hij was idd ook mijn bestelling kwijt... en daar kwam ik dus achter doordat ík mailde, hij heeft toen het geld binnen kwam dus ook niet zelf ff laten weten van goh, ben je bestelling kwijt, stuur ff opnieuw.
Meerdere keren geprobeerd te bellen, voicemail gekregen en ingesproken maar nog steeds geen reactie. Vind het dus echt waardeloos want hij was de enige die tijdens de Paint Halter gefotografeerd heeft en ik wil m'n Nederlands Kampioen foto's!!

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 13:25

dat heb ik dus ook ,wil me nederlands kampioen foto's van de reining paints
en alleen hij heeft daar foto's van gemaakt.

normaal zal ik zegen geef me dat geld maar terug en laat die foto's maar zitten (niet dat hij daarop zal reageren Knipoog )
maar ja het zijn toch foto's die graag wilt hebben.

1 ding is zeker als hij er volgend jaar weer is , hoe mooi de foto's ook mochten zijn ik bestel niet meer.

jij hebt iedergeval nog antwoord op je mail gehad Haha!
die krijg ik niet eens Verdrietig en schrijf echt geen raare dingen hoor Haha!
ik weet dus helemaal niks

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 13:57

Ja, dat was in't begin hoor.. dat ik antwoord kreeg.. op m'n laatste mailtjes ook niet meer...
Misschien moeten we gezamelijk een klacht indienen bij de WRAN of de Federatie (naar gelang wie hem ingehuurt heeft)
Hij heeft een perskaart gehad om in de bak te mogen fotograferen dus hij is daar namens de organisatie... dan moeten zij ook maar verantwoordelijk gehouden worden voor de afhandeling van de foto's... Als ik gefotografeerd wordt in de bak door iemand die de organisatie inhuurt en ik bestel daar afdrukken van dan mag ik de organisatie ook verantwoordelijk stellen als deze fotograaf niet bonafide blijkt te zijn...

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 14:00

Nou, dat vind ik echt een goed ide Francis! Want ik vraag me af of ze het daar wel weten?? Ik bedoel, het zijn wel je NK foto's! Gelukkig had ik Ods die super foto's gemaakt heeft, maar toch! Het principe...

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 14:14

Jeetje wat waardeloos dat jullie je foto's nog niet hebben.

thorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 15:42

Feitelijk komt het neer op diefstal. Wel laten betalen, maar niks uitleveren. Je zou natuurlijk ook aangifte kunnen doen.

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 16:13

nadat ik me laatste berichtje hier had neergezet heb ik meteen een klacht mail naar de federatie gestuurd.
als jullie gezamelijk nog een klacht willen indienen doe ik daar uiteraad ook aan mee.

ik denk namelijk niet dat de federatie of de wran op de hoogte is

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:13

Als ieder voor zich een klacht indient bij de federatie (ik ga er van uit dat zij verantwoordelijk zijn voor de uitgifte van de perskaarten) dan zou het in princiepe ook goed moeten komen.. Als ze meerdere klachten binnen krijgen neem ik toch aan dat daar wat mee gedaan wordt.
Zal zo ook gelijk een mailtje de deur uit doen. OH, en als je dat doet, doe dan een CCtje naar Jan Kan...

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 19:31

hihi ben Blond Knipoog
maar bedoel je gewoon een kopietje maken van het berichtje en dan naar JK sturen ?
ik ben alleen bang dat ik me verstuurde berichtje niet meer heb.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:22

Als je 't e-mail adres invult naar wie je't wilt sturen, heb je daaronder een balkje waar CC voor staat. Daar kun je ook een e-mail adres invullen. Vul je daar Jan Kan's adres in, dan krijgt hij 't zelfde berichtje als wat je naar 't bovenste e-mail adres invult. Zo weet hij dus dat jij de Federatie gemailt hebt met een klacht over hem.

lovemyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:00

ik vindt dit gewoon oplichterij

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 15:52

Ik vind het niet slim dat iemand met zo een goede reputatie dit compleet teniet doet door het falen in het klantgericht denken en bezig zijn. Ik ben blij dat het voor mij maar een hobby is want dit soort acties schaadden mijn inziens tevens de naam van overige ringfotografen. Ik ga er vooralsnog niet vanuit dat er absoluut geen kwade opzet in het spel is, dit fenomeen komt wel vaker voor bij "leveranciers" die op een gegeven moment niet meer durven te bantwoorden omdat ze zelf iedere keer weer hun eigen beloften niet nakomen.

Het ergste vind ik zelf nog dat er niet of in ieder geval niet aantoonbaar rekening gehouden wordt hoeveel sommige foto's kunnen betekenen voor wie er op staat.

Vrolijk/Francis Wat betreft het op de hoogte zijn van deze perikelen; in ieder geval niet bij de WRAN neerleggen, die staat hier los van en die had haar eigen fotograaf Tong uitsteken . Probeer inderdaad de Federatie maar even, ik weet niet of hij op eigen verzoek of op uitnodiging aanwezig was. De Federatie aansprakelijk stellen heeft volgens mij geen zin omdat die in deze geen partij is, je hebt een opdracht bij zijn firma geplaatst.

Vrolijk Probeer eens te mailen vanuit een ander mailadres en niet vanaf je Hotmail-account; het kan best zijn dat jou mail als Spam wordt gezien omdat het woord "love" er in zit (en anders een aangetekende brief versturen en de kosten ervan in rekening brengen).

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 16:48

Mijn mail wordt ook niet beantwoord hoor! en ik heb geen hotmail account...

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 18:22

Ik heb idd ook geen hotmail account o.i.d... in't begin kreeg ik nog antwoord (veel beloven, weinig geven....) maar nu al een hele tijd ook niet meer.
En de federatie aansprakelijk stellen voor de kosten zal idd niet kunnen, maar ik kan ze er wel op aanspreken dat zij een niet-bonafide fotograaf in de ring laten fotograferen. Of hij uitgenodigd is weet ik niet, maar hij had in ieder geval toestemming om ín de ring te fotograferen en dan heb je toch een bepaalde verantwoordelijkheid als organisatie vind ik.
Dus een mailtje gaat zeker naar de Federatie toe.