[WN] rood zonnetje rood race-strepen paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

rood zonnetje rood race-strepen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-07 16:40

Mijn bulletje ook maar weer eens ITP, was gisteren lekker rood zonnetje en dito lichtval en dan een rood paard op de foto zetten geeft wel een apart effect Knipoog

Ze heeft wel een fraai race-ferrari-strepenpatroontje jurk aan Lachen

Blijft een lekker bekkie, ben er na 10 jaar nog niet op uitgekeken
Afbeelding

Hoe sta je mega-krom op na het rollen....! lijkt wel een mislukte sliding stop!
Afbeelding

Lekker turend in het warme zonnetje
Afbeelding

Semi-dressuurpaard, is vast de draf aan het oefenen
Afbeelding

L_iek

Re: rood zonnetje rood race-strepen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 16:45

Leuk paard joh!
Vind die eerste supermooi.

Irene K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 17:05

Oeh dat is een mooie!!! Tong uitsteken Tong uitsteken
Komt eigenlijk omdat ik net zo'n rood en breed exemplaar heb Bloos
Als je t leuk vindt, kijk maar in mijn profiel.
Maar ze is nu ook veel rooier met haar (inmiddels uitvallende) wintervachtje !!! Net zo rood als die van jou! Op de op 1 na onderste fotoos in mijn profiel kun je dat zien.
Prachtig diertje hoor !!!
Grts. Irene

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 17:07

Wat een leuk paardje zeg Lachen
Mooi, en idd, geeft speciaal/apart effect Ja

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-07 17:12

IreneK, inderdaad zelfde typetje die van jou! mooi rood is niet lelijk! Clown
Mijn bulletje is zomers rood koper gekleurd met zo'n mooie gloed over dr vachtje, geweldig mooi vind ik dat!

Is jou dametje ook zo'n hete neet die denkt dat ze de trein moet halen op buitenrit? Lachen

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 18:37

wat ziet er heeeeerlijk uit zeg!! Die foto dat ze omhoog komt van het rollen lijkt inderdaad een mislukte slidingstop, net alsof ze rechtsaf slaat! Ziet er super uit hoor!

*edit: foutje;)*
Laatst bijgewerkt door 4pleasure op 13-03-07 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 18:38

Dat is idd mooi rood Lachen Leuk fotos en sfeer erop. Die sliding stop is precies op juiste moment genomen Lachen

lesleymoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 18:56

He daar heb je Missy........Het blijft een mooi vrouwke Lovers

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:29

Zou ik ook niet op uitgekeken raken, hele leuke merrie!!

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:29

Kijk; daar kan het nieuwe F1 Team van Spyker een voorbeeld aan nemen.........echt gaaf die streep!

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:41

ziet er mooi uit!

Irene K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 09:57

Ja Cissy, ze is een hele coole, deinst nergens voor terug, maar ze moet inderdaad altijd de laatste trein halen Haha!, vooral bij het instappen, maar dat zijn we nu ook aan het trainen, dat ze rustiger loopt. Maar ze is inderdaad niet traag en lekker voorwaarts. En die koperen gloed ..... Tong uitsteken .. prachtig he !!! Ze is in de wintervacht op haar mooist, wel het wolligst Knipoog Nu ze haar vacht verliest wordt ze weer wat matter van kleur. Ook prachtig hoor natuurlijk!!! Maar die donkere koperen gloed is wel heel gaaf. Jouw merrie haar koppie vind ik heel erg op dat koppie van mijn merrie lijken. Die van jou is ff wat volwassener, die van mij wordt eind maart 4. Dat zie je ook wel in bouw. Hoe hoog is die van jou? Ze toont iets hoger. Die van mij 1.46 m. voor en 1.50 achter. Maar ze is lekker breed en heeft een heerlijk dikke gespierde kont Haha!
Groetjes, Irene

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 10:28

mijn bulletje is 1.52 en heeft maatje 2.05 van deken Lachen
Ik vind dr zomervacht juist mooier van kleur. Ze is inderdaad wel volwassener maar ze is dan ook 14 Lachen maar gedraagt zich niet zo!
Ze deinst ook nergens voor terug, is heel gevoelig en snel in dr reacties en kan waanzinnig lekker lopen.
Alleen buiten is het soms een drama (dus niet altijd en ook niet de hele tijd) ze wil alleen maar vlug vlug vlug, Ach gut ik weet niet beter want dat gaat altijd al zo.
Ze is wel heel controleerbaar en blijft op hele lichte teugelhulp bij me maar dan wel in piaffe of galop, komt geen meter vooruit maar ziet er wel spectaculair uit voor toeschouwers. Lijkt dan net een woeste hengst, alle spieren opgepompt en aderen erop en kont eronder, maar zó licht te rijden.
Je wordt alleen wel moe van dat gestuiter, van mij hoeft het allemaal niet zo, maar wat ik ook probeer ik krijg het er niet uit! Als ik dr onderweg stil zet en 10 min laat staan dan staat ze braaf stil maar zodra je weer door wilt stappen dan wordt het weer stuiteren.
Ik ben het inmiddels wel gewend maar ik hou me aanbevolen voor de gouden tip: hoe stuiteren te voorkomen!

Irene K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 11:26

Oei, dan is die van jou iets groter Haha!
Nee, die van mij stuitert niet, die is buiten heel relaxed. Mijn oude arabiertje van 22 is zo'n stuiteraar Knipoog en dan vooral op de terugweg naar stal, niet te houden, echt zo trip trip trip trip en die gaat dan inderdaad zo in de passage over de weg, ik heb haar nu bijna 16 jaar, maar heb het er nooit uitgekregen helaas. Maar mijn QH is heel cool buiten, op de heen en terugweg hetzelfde tempo, als er paarden van haar wegdraven, daar heeft ze niets van, ze blijft heerlijk bij me, lang teugeltje, alleen in de bak is ze enorm voorwaarts, maar dat is ook jongigheid en hele dagen op stal, straks met weideperiode is ze relaxter met rijden. We gaan met sprongen vooruit. Ben haar nu een beetje in het "frame" aan het rijden (we hebben les van Bo) en dat doet ze super, heel licht in de handen, kontje eronder en heel braaf. Maar iets te voorwaarts dus. Maar daar hebben we ook oefeningetje voor gekregen dus we werken er hard aan. Ik rijd haar om de dag nu, de andere dag aan de longe om haar spiertje "los te schudden". En soms lekker een dagje niks, mag ze lekker met mijn oude pony kroelen in de paddock. Maar ze vindt werken heel erg leuk en dat is zo fijn, ze doet alles heel graag voor me. Een super paardje! Knipoog

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 12:24

dat arabiertje en mijn bulletje zijn dan hetzelfde hahaha!
Ze kan ook heel relaxed aan een lang teugeltje beetje lanterfanten, maar als ze een gekke bui krijgt dan wordt het stuiteren. Op wedstrijden en in de bak of op clinic is het een hele koele. Ik snap er ook niks van...