Hou het wel netjes aub!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)DJQuarter schreef:Lekkere billen!! (of is dit niet netjes?)
Groetjes Deb
Amrah schreef:Heeyy ziet dr leuk uit:D maar wat heeft ze nou aan dr staart:P om te beschermen of wat:P??
maras schreef:Schitterend paard en zo gespierd al. Heb jij dit paard in Bergschenhoek gekocht? Volgens mij stonden er toen 3 te koop waarvan Express er eentje was , ik heb de andere paint gekocht toen.
[/quote]Citaat:ja dat klopt! ben benieuwd welke jij toen gekocht heb
maras schreef:Citaat:ja dat klopt! ben benieuwd welke jij toen gekocht heb
xsimone schreef:Wat voor ras is het? quarterhorse?
SuperrrPaint schreef:xsimone schreef:Wat voor ras is het? quarterhorse?
bijna goed, het is een painthorse

Wranglerbutt schreef:Hee, staat je paardje niet meer aan de Oudenbosweg? - of is de bebouwde kom van Dronten al zo'n eind richting Roggebot opgeschoven?
Leuke foto's, Express ziet er goed uit
. haha Naja hoop het natuurlijk niet voor je. Heb echt de balen ervan dat ik 'ja' heb gezegt over de showavond. maargoed we gaan het doen., Ik zie je morgen. groetjes doegg..
stefoo schreef:Ow ow ow wat een mooi paardje, maar dat wist je al. Is kijken of hij met de showavond ook zo uit zijn dakpan kan vliegen![]()
. haha Naja hoop het natuurlijk niet voor je. Heb echt de balen ervan dat ik 'ja' heb gezegt over de showavond. maargoed we gaan het doen., Ik zie je morgen. groetjes doegg..

Escardo schreef:hey......barrelen vanavond!!!! hahahahaha
Ik kom echt kijken hoor..zal je goed aanmoedigen!!!..
Wat is het toch een heerlijke paint!!;)...ben stiekum verliefd...maar dat moet je niet verder vertellen hoor...
Zie je vanavond
, Zie je vanavond.. ( en wie is er nou niet verliefd op express
) Escardo schreef:hey......barrelen vanavond!!!! hahahahaha
Wat is het toch een heerlijke paint!!;)...ben stiekum verliefd...maar dat moet je niet verder vertellen hoor...
Zie je vanavond
stefoo schreef:Escardo schreef:hey......barrelen vanavond!!!! hahahahaha
Zie je vanavond
ik ga ook kijken hoe ze gaan barrelen.. Heel leuk!, Zie je vanavond.. ( en wie is er nou niet verliefd op express
)
SuperrrPaint schreef:Escardo schreef:hey......barrelen vanavond!!!! hahahahaha
Zie je vanavond
haha nou het stelt niet zoveel voor hoor. moet kinderen begeleiden en dan gaan die race. heeeeeeeeel spannend...