[SGW] crosstraining, iemand bodyprotector te leen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joltsje

crosstraining, iemand bodyprotector te leen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 17:24

hallo,

ik heb me voor het eerst opgegeven voor een (indoor)crosstraining. nou heb ik de meeste benodigdheden wel (peesbeschermers etc) maar ik heb geen bodyprotector en dat is wel verplicht.

het is mijn eerste training en vooral orienterend of ik het leuk vind of niet. dus om nou gelijk een bodypotector aan te schaffen gaat me net te ver (als het niet anders kan dan kan het niet anders) dus hierbij mijn vraag

WIE HEEFT ER EEN BODYPROTECTOR TE LEEN?
het liefst in friesland of het noordwesten van groningen. een volwassen maat, ik ben 1.80 en heb normale omvang (kan ik eventueel nog opmeten)

natuurlijk geef ik je er een vergoeding voor en als je wil een borg, dat is geen probleem. gaat hij stuk betaal ik je een nieuwe.

groetjes joline

sgwrijdster

Re: crosstraining, iemand bodyprotector te leen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:22

ik zou je hem graag willen lenen maar woon denk ik een beetje te ver weg

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 21:18

Ik wil net zeggen; kom hem maar halen.
Maar ik woon op de grens van noord en zuidholland dus dat gaat niet lukken Lachen..

Veel plezier in ieder geval!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 21:11

haha dank je wel..

wie weet als ik despered ben.. heb wel vriendne in denhaag wonen die soms een weekendje bij hun ouders komen..

heb ook al op bokt gekeken waar ze te koop zijn, maar er zitten toch speciale eisen aan een bodyprotector of niet? het BETA 3??? of valt dat mee

had een hele leuke gehokte gezien

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 10:16

Ze moeten idd Beta level 3 hebben. Canter hier op Bokt verkoopt ze. In de meeste ruitersportzaken verkopen ze ze tegenwoordig ook wel. Nadeel vind ik wel dat ze meestal maar 1 merk hebben. En dat moet jou maar net lekker zitten.
Ik heb bijna altijd dat ze bij de borst/schouders aan de voorkant te breed zijn waardoor ik mijn armen niet goed meer kan aansluiten. Op Equitana had ik de kans om alle merken te proberen en toen heb ik een fijne gevonden.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:57

Hey, ik weet dat ik nu off-topic ga, maar anders vergeet ik het te vragen. Ik heb namelijk ook het probleem van dat de body van voren te breed is. Zondag neemt Canter er meerdere voor me mee want ik mag een nieuwe kopen. Met welk merk/model ben jij nu geslaagd?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-07 18:08

ik ben nog niet geslaagd Tong uitsteken, maar dan zou je ff een topic moeten maken, of iemand met veel verstand vragen Tong uitsteken:P