. Is er hier iemand die deze opleiding doet/ heeft gedaan/ iemand kent die deze opleiding heeft gedaan en mij er iets meer over kan vertellen? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Is er hier iemand die deze opleiding doet/ heeft gedaan/ iemand kent die deze opleiding heeft gedaan en mij er iets meer over kan vertellen? johanna29 schreef:Laat ik voorop stellen dat dit geen opleiding is maar een deelkwalifikatie van de mbo 3 opleiding paardenhouderij.
Gabon schreef:johanna29 schreef:Laat ik voorop stellen dat dit geen opleiding is maar een deelkwalifikatie van de mbo 3 opleiding paardenhouderij.
Hebben ze dus wel nog paardenhouderij? Want toen ik 2 jaar geleden ging kijken zeiden ze dat ze dat af zouden schaffen omdat andere scholen zoals Barneveld het ook hebben. Daarom wou ik nu eerst 2 jaar naar Barneveld (ik doe nu havo dus kan het dan verkort doen) en daarna naar Deurne. Maar als ik het allebei tegelijk kan doen bij Deurne?

Als je 4 dagen in de week dressuur moet rijden..dan hoef ik dat ook niet hoor.. Gabon schreef:johanna29 schreef:Laat ik voorop stellen dat dit geen opleiding is maar een deelkwalifikatie van de mbo 3 opleiding paardenhouderij.
Hebben ze dus wel nog paardenhouderij? Want toen ik 2 jaar geleden ging kijken zeiden ze dat ze dat af zouden schaffen omdat andere scholen zoals Barneveld het ook hebben. Daarom wou ik nu eerst 2 jaar naar Barneveld (ik doe nu havo dus kan het dan verkort doen) en daarna naar Deurne. Maar als ik het allebei tegelijk kan doen bij Deurne?
Bloempjeh schreef:als je een '5 dagen in de week' opleiding zoekt, schijn je ook sport te kunnen combineren met de opleiding van het western, je rijd dan 4 dagen per week dressuur/springen en 1 dag western.
Zo is dit mij uitgelegd begin dit schooljaar, maar heb het afgewezen.