Eldoradorit Soest gaat niet door!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Grethal

Eldoradorit Soest gaat niet door!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 22:55

Eldoradorit in Soest geannuleerd!

Tot ons grote verdriet moeten wij aankondigen dat de Eldoradorit in Soest, die gepland was op 1 april, geen doorgang kan vinden. Oorzaak is een parkeerprobleem.

Door de gemeente Soest is geen vergunning verleend om de aan ons toegezegde parkeerplaatsen, die noodzakelijk zijn om iedereen te kunnen laten starten, te gebruiken. De reden is dat op dezelfde dag het voetbalseizoen begint (de parkeerplaats ligt bij de sportvelden). Andere mogelijkheden om een grote hoeveelheid auto’s met trailers voor een aantal uren te kunnen stallen op een acceptabele afstand van het wedstrijdterrein hebben wij niet kunnen vinden of mochten ook niet worden gebruikt. Naar andere locaties is gezocht maar deze zijn niet beschikbaar op deze datum en wij zien organisatorisch geen mogelijkheden om de wedstrijddatum te vervroegen.

Na deze trieste mededeling van de gemeente zien wij geen andere mogelijkheid dan de wedstrijd te annuleren. Iedereen die zich had ingeschreven zal persoonlijk bericht ontvangen en natuurlijk ook z’n inschrijf en deelnamegeld.

Hierbij willen wij jullie de wedstrijd in Vaassen aanbevelen: deze wedstrijd is slechts een week later (9 april), biedt ongeveer dezelfde afstanden en is ook centraal gelegen. Wellicht een optie als plaatsvervanger. Wij hebben de organisatie Vaassen op de hoogte gesteld en op dit moment zijn er nog genoeg mogelijkheden om in te schrijven.

Ingrid Langen en Gretha Lijnsvelt

Karin

Re: Eldoradorit Soest gaat niet door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 22:59

Ik las het net in mijn mail. Echt enorm sneu, zowel voor jullie als organisator als voor de deelnemers. Denk dat iedereen er heel veel zin in had en ik weet wel zeker dat jullie als organisatie je best hebben gedaan om alle alternatieven te bekijken.

Jammer, maar het is niet anders. Hopelijk komt er toch nog ooit een Eldoradorit op een ander moment?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 23:01

Baal baal baal baal baal en dat is een understatement... Vreselijk voor de organisatie die er zoveel tijd en energie in stopt en voor ons ook gewoon balen. Jed en ik keken er zo naar uit dara onze eerste klasse II te starten zoals zoveel.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 23:14

Ik heb het ook gelezen. Ben al meteen wezen kijken wat ik dan ga starten... Voor ons wordt dat Mellet in Belgie en dan de 40km omdat het in de Ardennen is geloof ik Schijnheilig
Jammer dat deze niet door kan gaan...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 23:20

Verdorie! Balen mensen!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 23:48

Echt vreselijk balen, voor de ruiters en ook voor de organisatie. Ik had me er enorm op verheugd. Echt zonde en ik hoop ook dat deze wedstrijd niet definitief van de lijst verdwijnd! Ik rij nu sowieso Kootwijk, klasse I en heb me opgegeven voor Vaassen Klasse II Lachen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 00:10

Ik wou nog even zeggen dat ik het heel erg netjes vind dat jullie het bericht ook per mail hebben toegestuurd!! Hopelijk volgend jaar beter! Verward

TigerBD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 00:12

Ook ik zou meegaan, jammer dat het niet doorgaat maar daar kunnen jullie niks aan doen, toch bedankt voor de moeite en de mail!!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 08:01

AnneOmie schreef:
Ik wou nog even zeggen dat ik het heel erg netjes vind dat jullie het bericht ook per mail hebben toegestuurd!!

Ik heb anders geen mail ontvangen... Lees het nu hier toevallig op het forum...

Wat enorm balen, ik had me er zo op verheugd. Net alles geregeld met het vervoer... Verdrietig

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 08:01

Jeetje wat balen, jullie hebben er al zoveel tijd en energie ingestoken Ach gut

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 08:08

Echt balen, zeker voor de organisatie, zoveel werk er in gestoken en dan kan het niet doorgaan.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 08:33

Netjes hoor !!! kreeg zelfs een mail terwijl ik op de reserve-lijst sta !!! Heel goed geregeld.

Klein voorbeeld vanhoe goed het voor mekaar is/was.
Vind het heel sneu voor de mensen die er zoveel moeite in hebben gestoken om het voor elkaar en geregeld te krijgen.

Hopelijk volgend jaar wel of laat in het seizoen misschien.....

Enne Lenneke.. ik was op je oude stal in Ankeveen. Erg leuk daar, misschien kom ik er ook staan.
Zahg een foto vanje in de kantine met je paardje, tevens een foto van de Derby bij Theo, leuk !!!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 08:54

Wat ontzettend jammer, ook voor jullie na alle moeite die jullie hebben gedaan!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 10:10

Oef jee zeg, wat jammer Scheve mond.

Dan maar kijken of Kootwijk of Vaassen iets voor ons is.

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 10:23

Jeetje wat naar zeg.
Stomme gemeentes.

Grethal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 11:02

Ineke2 schreef:
Ik heb anders geen mail ontvangen... Lees het nu hier toevallig op het forum...
Wat enorm balen, ik had me er zo op verheugd. Net alles geregeld met het vervoer... Verdrietig

Alle inschrijvingen en wachtlijsters hebben of bericht via email gehad of via de post verzonden gisteren; het bericht aan jou kan dus via de post komen vandaag.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 12:02

Dat klopt, heb net de post gekregen en er zit inderdaad een brief tussen van jullie Ja

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 13:54

Jammer dat het niet meer doorgaat, dit zou onze eerste echte klasse 1 worden! Vaassen is best wel een eind rijden voor ons dus dat gaat hem ook niet worden denk ik. Nu op zoek naar een andere wedstrijd....

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 06:53

Aah, ik vind het echt heel erg jammer! Verdrietig

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 07:49

Jemig dit is al de 2e keer (naja vorig jaar austerliz dus)....
Volgend jaar dus even overleggen met de voetballers. Wel raar dat ze daar nu pas mee komen en blijkbaar aan voetballers de voorkeur geven.
Echt supersneu.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:46

Ik hoor berichten over alsnog een rit in Soest, maar dan in het najaar. Kan dat kloppen?

Als dat zo is dan wil ik (als mijn lijf het toelaat) wel gaan trainen om een kennismakingsrit met mijn vlek mee te rijden. Woon in het dorp en dat zou makkelijk zijn met vervoer (laden wil niet altijd lukken...). Lijkt me wel gaaf!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:48

De organisatie heeft in een ander topic over deze rit als volgt gereageerd (omdat er meer geruchten gingen):

Soest, eldoradorit, wie nog meer?

Grethal schreef:
Om alle geruchten weg te halen: Nee, er komt geen wedstrijd vanaf stal Laseur in Soest. Deze locatie is inderdaad overwogen als alternatief alleen is de datum 1 april hier niet haalbaar. Het is organisatorisch niet mogelijk om de datum te vervroegen omdat dan binnen vier dagen de hele procedure van inschrijvingen, vergunningaanvragen e.d. opnieuw moet plaatsvinden. We hebben deze locatie wel overwogen maar ivm tijd is dit dus helaas niet uitvoerbaar.

Als er op een latere datum alsnog een rit komt, dan zal de organisatie dat t.z.t. vanzelf laten weten. Doorgaans gaat dat via de officiële weg, dus via www.deronline.nl - de website van de KNHS Endurancevereniging. Lachen

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:53

Het mijne was vers van de pers maar we zullen zien, ik ga vast een trainingsschema zoeken op internet Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:00

Het zou idd leuk zijn als deze rit alsnog wordt verreden dit seizoen, dat ben ik met je eens.

Maar hoe dan ook is het de organisatie die daarover mededelingen doet. Lachen

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:37

Jeetje.. Wat zonde zeg!
Heel sneu ook voor de organisatie.. Al dat werk! Bloos! Ach gut