In het FAQ staat dat er een terrein is in Zweelo van een SGW ruiter en nu vroeg ik me af of iemand misschien een site of een telefoonnummer daarvan heeft, want misschien wil ik daar welleens oefenen alleen dan zou ik er eerst even wat meer informatie er over willen hebben. Ook vroeg ik me af of iemand misschien ook weet of je daar ook begeleiding kunt krijgen. alvast bedankt, Leslie
Dat is het (voormalig) terrein van Patrick Kuijpers van de Eventingshop. Het huis en terrein zijn verkocht, dus het terrein is niet meer van hem. Kijk even op de sgw-eventingsite onder het kopje "Trainingen" en dan bij "oefenterreinen". Daar staat een telefoonnummer dat je kunt bellen om te horen of je nog kunt trainen op het terrein.
o nee ik heb het al gevonden ik snapte dat niet met die sitemap:P maar hier staat dat hij nog steeds van Patrick Kuijpers is, dus dat is dan zeker niet het goede telefoonnnummer?
patrick kuijpers is mijn instructeur hij is verhuist naar vredenheim (ligt bij grollo in de buurt) alles moet opnieuw opgebouwd worden en het duurt dus nog wel even voor dat daar alles weer gereed is om te gaan crossen:)
Laatst bijgewerkt door Evony op 04-03-07 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt
ik weet op hoe zo;n korte termijn jij wil trainen, maar in roden moet het terrein voor april af zijn want dan beginnen de clubtrainingen en daarna ook voor buitenstaanders. dit is ook vrij dichtbij voor jou roden ligt 18 km. van groningen (stad)