Na een geruime tijd wikken, wegen en piekeren heb ik de knoop doorgehakt en dude verkocht .
tot mijn verbazing is dit super snel gegaan ,op een maandagavond op marktplaats gezet ,dinsdagochtend een mailbox vol ,donderavond kwamen de eerste mensen kijken en dat was liefde op het eerste gezicht , het klikte gelijk met dude en een 15 jarig meisje dat eigenlijk alleen recreatief rijdt. Hij gaat een prima leven tegemoet met bos en strand ritten en 4 nieuwe vrienden en top bazin (eigenlijk 2)
.De reden van mijn beslissing is dat Dude eigenlijk te veel cutting bloed heeft en dus de rening en plaisure heel moeilijk vond , hij deed wel wat je van hem verlangde maar met veel tegenzin en het koste hem veel kracht om zn brede lijf netjes in de spin te laten, hij ging liever achter de koeien
aan (hond en shetjes) , en ik vond het niet fair tegenover hem om hem te dwingen ,hij deed zn best voor mij ,en michelle natuurlijk , nu gaat hij met zijn pas 13 jarige leeftijd in de VUT dat is het beste voor hem ,houden van is ook los kunnen laten ,ik wens Iris en ellen nog jaren plezier van dude
Zo zie je maar weer dat bloedlijnen niet altijd alles zeggen
Er kan van alles uitkomen!