hartslagmeter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dmantoua

hartslagmeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 17:51

hallo allemaal.

ik rijd endurance en heb gemerkt dat het toch wel handig is om een hartslagmeter te hebben.
ik wil er dus 1 aan gaan schaffen en heb op internet zitten kijken maar er zijn er zoveel! veel verschillende merken en prijsklasses.

mijn vraag aan jullie is dus;

wat voor merk harslagmeter gebruiken jullie en hoe bevalt die? als het een keer regent doet ie het dan nog? allemaal dat soort dingen. prijs ongeveer? er staan namelijk best wel prijzige meters bij ( bv polar, 150 euro)en dat wil ik best betalen als ik maar weet dat het dan ook echt een goede is.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

groetjes Debbie Mantoua

gerritje

Re: hartslagmeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 19:27

er zijn veel verschillende. vraag is wat wil je ermee. naast natuurlijk de HF zien. je hebt ze die enkel de HF aangeven, andere hebben ook een klok, stopwatch en een mogelijkheid om een onder en bovenwaarde in te stellen. daarnaast heb je ze gecombineerd met gps en hiermee kun je ook je trainingsdata in de compu zetten.

zelf heb ik een V-max. Deze heeft dunne electrodes en dat is voor sommige paarden fijn. ik heb de mijne al jaren (13 geloof ik) en hij doet het nog steeds. kan gewoon tegen regen.
Batterij is goed zelf te vervangen.

de polar schijnt ook goed te zijn maar daar heb ik geen ervaring mee.