sandy verteld
oei oei oei ,wat ik vandaag nou toch weer allemaal hoorde
eerst kwam er een vriendin van het vrouwtje die mij helemaal de hemel in prees
ze vond mij een super lief merrietje ,ik dus trots en heb dus braaf laten zien dat er met mij best
te praten en werken valt ,volgens vrouwtje had ik vandaag goed gewerkt en toen vrouwtje ons avond eten bracht
kwamen er 2 andere 2-benige vriendinnen van vrouwtje en gingen voor mijn box staan praten
aangezien ik best wel nieuwsgierig was ging ik een stapje dichterbij staan met mijn oortjes gespitst
tja wij paardjes moeten wel weten wat onze baasjes allemaal uitspoken niet waar ??
ik hoorde ze praten over wedstrijden en datums en kilometers ,kijk ik ben niet dom ondanks dat ik blont ben
maar 8 endurance wedstrijden en aan aantal WRAN-C dagen ,ik verschoot zowat in me kuil van schrik
volgens vrouwtje begint m,n eerste wedstrijd WRAN-C al op 4 maart ,nou das al bijna en nog geen 2 weekjes
later moet ik 35 km gaan lopen,als ik vrouwtje goed heb begrepen heb ik deze zomer t/m oktober bijna elke maand
wel een wedstrijd tja dit word een zwaar werkzaam seizoen voor mij
pfff ik wordt al moe als ik eraan denk ,tis maar goed dat vrouwtje me veel laat trainen ,
maar ik krijg daardoor wel extra lekker eten ,ik wil jullie niet jaloers maken ofzo
maar ik krijg op wedstrijden altijd extra appel en wortel en luzerne en lekker hooi en als
ik het slim speel ook nog een kom lekkere slobber met appelmoes erdoor,
ja wij paardjes moeten onze baasjes wel is voor de gek houden willen we het leuk houden
ik hoop dat jullie als mede paarden wel voor mij duimen ,nog anderhalve week en dan begint het gedonder
zo dat was mijn verhaal voor vandaag....gaaaaaap... ik ben moe dus ik kruip lekker in me stro
en ga een tukkie doen,binnekort houd ik jullie weer op hoogste van mijn dagelijks leven
veel liefs en hinniks van sandy
ps nog ff een kort napraatje
ik rook gister dat de baas koeiemest op het land had gegooid,dat betekend dus dat we binnekort weer het land op mogen
maar als ik zo hoorde wat vrouwtje allemaal van plan is aan komende zomer zal ik in de weekenden weinig gras zien...zucht
maar goed dat verhaal horen jullie nog
en nog wat knuffs
sandy