Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Het reglement wordt op dat punt nog aangepast. Er moet buiten de menner minimaal 1 groom op de koets meerijden.
Verder is het zo, dat in 2007 alle deelnemers in klasse I zullen starten, zonder de noodzaak van lidmaatschap van de DER/KEV of het hebben van een startkaart.
Ik zie je inschrijving graag tegemoet.
Napie schreef:Citaat:Het reglement wordt op dat punt nog aangepast. Er moet buiten de menner minimaal 1 groom op de koets meerijden.
Verder is het zo, dat in 2007 alle deelnemers in klasse I zullen starten, zonder de noodzaak van lidmaatschap van de DER/KEV of het hebben van een startkaart.
Ik zie je inschrijving graag tegemoet.
Het antwoord dat ik kreeg vandaag per email.
Citaat:Voor 2007 is een startkaart voor de Mendurance nog niet nodig omdat het nog geen officële KNHS discipline is. Lidmaatschap van de Endurance vereniging is wel verplicht. Punten worden bijgehouden door de KNHS Endurance vereniging en zullen zodra de mendurance onder de KNHS valt meegenomen kunnen worden maar daar moeten nog precieze afspraken over worden gemaakt.
Met vriendelijke groet,
Marlene van der Worp
KNHS Servicedesk