2007 Gepland!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

naiade

2007 Gepland!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 18:45

Ik heb net alles klaar gemaakt.
Mijn startkaart aangevraagd, alle inschrijfformulieren op de post gedaan en vanmorgen begonnen met een heerlijke trainingsrit.
Ik start als 1e in Soest op 1 april, daarna de sprengenrit op 24 juni en dan sluit ik op 22 september af met het Amsterdamsche Bos.
Als alles volgens planning verloopt is dit om weer te beginnen na 3 jaar rust periode een prima jaar Knipoog
Als Mira lekker gaat wil ik Jasmijn haar laten rijden in het A'damsche Bos (kenningsmakingsklasse).

Jullie ook alles al uitgedacht?

Anoniem

Re: 2007 Gepland!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 18:48

Net vandaag mee bezig geweest. Alle wedstrijden die ik zeker wil gaan rijden ingeplant en de afstanden van de eerste drie ook. Tevens alle trainingblokken enzo

Ik wil eerst klasse I rijden in ommen in mei. Dan ons klasse II debuut samen met mietje in Onstwedde (oh wat ben ik blij dat hij dit keer niet rond mijn verjaardag valt) Klasse II in appelscha en ommen in septmeber, of een klasse II of een klasse I

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 18:53

Judith_ schreef:
Net vandaag mee bezig geweest. Alle wedstrijden die ik zeker wil gaan rijden ingeplant en de afstanden van de eerste drie ook. Tevens alle trainingblokken enzo

Ik wil eerst klasse I rijden in ommen in mei. Dan ons klasse II debuut samen met mietje in Onstwedde (oh wat ben ik blij dat hij dit keer niet rond mijn verjaardag valt) Klasse II in appelscha en ommen in septmeber, of een klasse II of een klasse I

Jij dus ook druk geweest vandaag haha ik ook.
Had wel alle afstanden al in de computer in een word bestand gezet.
Vond wel zo handig te kijken hoe lang het rijden is.
Vroeger niet zoveel problemen mee maar nu met man en kind iets meer plannen vooral omdat mijn schoonouders uit New Zealand overkomen en ik het niet zo leuk voor hun vind als ik dan weg ben.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 19:06

De planning voor het begin van het seizoen:
1 april 45km in Soest
29 april 60km in Banholt
20 mei 80km in Etalles (B)
16 juni 100km in Ermelo (Fasna)

Etalles is nog niet zeker, ligt eraan hoe hij het in Banholt doet op gelijkwaardig terrein. Mocht het anders verlopen dan wordt het of de 60km in Etalles, of geen Etalles...

En daarna hopelijk de 100km van de Fasna, en anders de 60km.
Daarna krijgt hij rust, om vervolgens na 2 maanden ofzo weer wat op te pakken zodat ik aan het eind van het seizoen een lange klasse 3 kan rijden Ja
Maar... dit alles ligt eraan hoe het verloopt. Dus een voorlopige planning Knipoog

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 19:41

Ik heb me voor 6 mei opgegeven voor de kennismakingsklasse in Ommen. Als het goed bevalt zou ik daarna graag klasse I in Onstwedde, Appelscha en Ommen starten. Maar ja, omdat ik natuurlijk nog niet weet hoe het zal gaan 6 mei kan ik me nog niet opgeven voor de andere wedstrijden. Is de kans groot dat ze straks vol zitten of valt dat meestal mee?
En nog een ander vraagje...ik heb me opgegeven voor Ommen maar per ongeluk niet de officiele naam van mijn pony ingevuld maar Femcke (zoals ik haar noem) Is dat een probleem?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 19:47

Ik wil
Soest: 45 km
Zelhem of Fasna: 60 km
Ginkelse heide: 62 km
Holten: 82 km
Wanroij: 106 km

Of het zo gaat lopen zie ik wel.

Maarsbergen vond ik vorig jaar ook heel leuk. Maar ik kan nou eenmaal niet overal rijden, misschien kan ik daar groomen.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:52

Ik heb me ook opgegeven:
maart - KWB
april - Banholt
mei- Zelhem
juli - ginkelse hei
alles klasse 1

Als het dan lekker blijft gaan wil ik in Holten voor het eerst klasse 2 starten, maar dat zie ik later wel.

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 22:02

hebben jullie ook allemaal al ingeschreven voor alles
of kijken jullie na 1 wedstrijd hoe het ging en schrijven dan voor de volgende in

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:14

t/m juli heb ik alles ingeschreven, voordat het vol is.
Holten doe ik later pas, eerst afwachten hoe het gaat.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:23

Alleen ingeschreven voor Soest tot nu toe Lachen.

We gaan in elk geval Soest en Katwijk doen. Afhankelijk van hoe Soest gaat gaan we kijken of we ook nog ergens anders willen inschrijven Lachen. Kootwijkerbroek bijvoorbeeld of misschien Amsterdamse Bos Lachen.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:27

Ik heb ook alleen nog Soest ingeschreven.
Weet nog niet of m'n tweede wedstrijd Zelhem of de Fasna wordt en bovendien wil ik nog niet alles inschrijven omdat ik niet weet hoe het loopt

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 22:45

Dat heb ik idd ook.
Sta reserve voor Soest Huilen
A'dam Bos wil ik wel bijtijds opgeven, is vast ook erg in trek.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 01:16

Ik heb me alleen nog maar voor Soest en Banholt opgegeven. Ook omdat je je voor de wedstrijd in Etalles (B) nog niet kunt inschrijven maar ook omdat ik eerst wil zien hoe alles loopt. Ik ben niet helderziend dus ik wacht netjes af Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 09:24

Ik heb me alleen nog voor ommen ingeschreven. De andere wedstrijden wil ik nog niet doen, eerst zien hoe alles loopt.

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 09:49

Ik ga ook de Amsterdamse Bos-rit doen en zeker niet te lang wachten met inschrijven! Het wordt de eerste wedstrijd met mijn nieuwe paard nadat we een bijna een maand of acht blessuretijd achter de rug hebben. Ik denk dat zeven maanden trainen voldoende moet zijn voor de eerste keer weer starten Knipoog

morelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 10:19

Ik heb Kootwijk in de planning, en de Utrechtse heuvelrug , daarnaast lijkt het Amsterdamse Bos me ook leuk om te doen en misschien weer afsluiten met de Peelrand. Allemaal nog klasse 1. Wat vinden jullie van de nieuwe regels in de klasse 1 waarbij je 10 punten moet halen om te promoveren naar klasse 2 ?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 10:20

Ik persoonlijk had het voor klasse 2 gedaan, omdat dat veel meer voorbereiding nodig heeft en mensen vaak te snel gaan of teveel gaan vragen.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 10:49

Ik ga vandaag mijn inschrijfformulier opsturen voor de kennismakingsklasse van de Sprengenrit op 24 juni.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 11:58

9 punten moet je halen toch? Tot klasse II?

Maar goed, maakt mij toch niet uit, ik wil dit seizoen toch klasse I blijven denk ik.

Wat ik ga starten:
- Soest
- Kootwijk
- Zelhem
- Sprengenrit
- Utrechtse heuvelrug
- Holten

Alleen voor Soest heb ik me ingeschreven. Ik ga er vanuit dat de rest nog niet zo snel vol zit en wil eerst even afwachten hoe het gaat.

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 13:27

Net email gekregen dat ik er bij sta in Soest, helemaal happy
Hoef ik niet te stressen dat ik op de wachtlijst sta

Roanda98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:49

Ik heb me van het weekend opgegeven voor Zelhem ( kennismakingsklasse) van daaruit kijk ik weer verder hoe dat bevallen is.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:11

Judith_ schreef:

Onder voorbehoud he Knipoog
Als het misschien net even anders loopt als verwacht bijvoorbeeld Nagelbijten / Gniffelen

In principe wil ik graag Ommen, Onstwedde, Appelscha, Holten en Vilsteren rijden Ja
Of het ervan komt weet ik nog niet Haha! Dat zie ik tegen die tijd wel weer!

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:56

nee niet alles uitgedacht. heb mijn training opgesteld tot soest. dat wordt zijn eerste wedstrijd. vanuit daar ga ik pas verder kijken.

het leert dat vooral de wedstrijden die centraal gelegen zijn snel vol zijn. ik zelf kijk echt van wedstrdij naar wedstrijd en mocht het in nl vol zijn dan kijk ik gewoon naar de buurlanden. want vaak is een wedstrdij in belgie net zover rijden als 1 in nederland.

Match

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 18:00

Lenneke_ schreef:
I

Maarsbergen vond ik vorig jaar ook heel leuk. Maar ik kan nou eenmaal niet overal rijden, misschien kan ik daar groomen.

Of vrijwilligen Haha!

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:46

Ook ik geef pas op als ik denk dat we er klaar voor zijn om tegenslagen te voorkomen, dat de wedstrijd dan niet kan doorgaan is dan jammer maar het al helemaal alles inschrijven vind ik onzin, het is geen dressuur wat je zo even doet dus wacht netjes de vorige wedstrijd af. Heb me alleen voor de eerste 2 opgegeven.

Dit ga ik rijden alles klasse 2:

1 April 45 km Soest
29 April 60 km Banholt
26 Mei 60 km Zelhelm
24 Juni 52 km Laag- soeren
4 Augustus 60 km Maarsbergen
22 September 54 km Amsterdamse bos
13 Oktober 61 km Katwijk

Dit alles onder voorbehoud maar staat redelijk vast, er zal hooguit iets uit vallen.