Soest: alle klassen zitten VOL

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Grethal

Soest: alle klassen zitten VOL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 22:11

De inschrijving voor de endurancewedstrijd van 1 april a.s. in Soest (Eldoradorit) is gesloten.
Op dit moment zitten alle klassen (kennismakingsklasse, klasse I en klasse II) VOL.
Alle aanmeldingen die vanaf nu binnenkomen worden op de wachtlijst gezet.

SplashIsLief

Re: Soest: alle klassen zitten VOL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 22:46

Zoals ik in de huiskamer al zei: Mijn inschrijving ligt hier naast me. Dat kan ik wel op mijn buik schrijven dan. Jammer. Verdrietig

Lenneke_

Zo, dat is echt snel gegaan

Dealer

Tja wachtlijsten.. het moest er een keer van komen.
Je leest al een poosje in steeds meer topics 'we willen ook endurance rijden' dus wordt het dringen geblazen en in het vervolg vroeg inschrijven.
Gelukkig komen er ook wat nieuwe wedstrijden bij.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:46

jeetje, mijn inshcrijving ligt ook hier naast me. oliebol zeg! ikw as aan het wachtten op mijn lidnummer van de endurancevereniging... :S

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:47

wat wel raar is, er staat nergens op de site dat het gesloten is?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 22:35

Sash schreef:
jeetje, mijn inshcrijving ligt ook hier naast me. oliebol zeg! ikw as aan het wachtten op mijn lidnummer van de endurancevereniging... :S

Ik was ook aan het wachten op mijn lidnummer. Ja

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 06:57

Tsja met zulke kleine klasjes is het logisch dattie snel vol zit, hopelijk is er volgend jaar ruimte voor meer deelnemers.

Tip voor mensen die wachten op hun lidnr: gewoon je formulier alvast opsturen en erop zetten dat je het lidnummer nabelt.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 07:01

Dat ging wel heel snel ja, ik had namelijk graag mee gewild. Jammer. Verdrietig

drenthie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 07:11

Kan je ook ergens zien of je mag starten of dat je op de wachtlijst staat?

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 12:15

Vippie schreef:
Tsja met zulke kleine klasjes is het logisch dattie snel vol zit, hopelijk is er volgend jaar ruimte voor meer deelnemers.

Tip voor mensen die wachten op hun lidnr: gewoon je formulier alvast opsturen en erop zetten dat je het lidnummer nabelt.

goed idee! ik ga nu naar kootwijkerbroek denk ik. alleen is pim op dit moment niet zichzelf, lusteloos, de dierenarts komt straks dus ik wacht dat eerst even af voordat ik me inschrijf.

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 16:07

Vippie schreef:

Nou, dat hoop ik stiekem niet. Vroeger was hier in de buurt Lage Vuursche en Austerlitz, bij beide wedstrijden mochten er ontzettend veel ruiters komen (naar mijn weten 200?) en zat het dus in principe nooit vol. Maar dat vond ik helemaal niks.

Voornamelijk omdat dat mijn trainingsgebieden zijn en ik een week (of een dag, maakt niet zoveel uit) later weer in het gebied te vinden ben en ik behoorlijk ben geschrokken wat ik dan aantrof. Waar Austerlitz werd gereden lagen werkelijk prachtige ruiterpaden, maar een week na de wedstrijd was het een groot modderspektakel en geen doorkomen aan. Als organisator maak je je dan niet geliefd bij zowel de tereineigenaar als de regelmatige bezoekers van het bos...
Soest is ook een ontzettend mooi gebied, maar daar kun je imo echt niet met 200 man even een dagje doorheen gaan crossen. Dat kan dat bos gewoon niet aan en als iemand daar zoveel paarden in loslaat houd ik mn hart vast wat ik een week later mag aantreffen...

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 08:05

Ik denk dat iedere wedstrijd/terrein daar wel last van heeft. Ik vind alleen het aantal deelnemers in bv de klasse 1 te klein tov de kennismaking.
Probleem met austerliz was/is altijd dat het de week ervoor altijd regent en de paden idd een grote drap en blubberpoel zijn. Tsja het weer kun je niet uitzoeken helaas.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 08:42

Ik start in Kootwijk (m'n woonplaats), Kootwijkerbroek & Laag Soeren. Zijn er nog meer mensen die daar starten?

Weten jullie trouwens of het toe gestaan is meerdere keren per jaar in de kenningsmakingsklasse te starten? Of moet ik gewoon in Kootwijkerbroek (de eerst volgende is dat) de kenningsmakingsklasse rijden, en dan in Kootwijk en Laag Soeren klasse I. Kan dat?
Zou iemand het me misschien willen uitleggen over PM anders, want het is nog wel een beetje nieuw voor me. Haha!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 11:47

ik heb hetzelfde.... geen Lage Vuursche meer, geen Austerlitz... alles in de buurt is weg.
Kreeg vorige week dat blad binnen en wilde van de week inschrijven ...issie al vol !!!
erg jammer....

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 16:20

Vippie schreef:
Ik denk dat iedere wedstrijd/terrein daar wel last van heeft. Ik vind alleen het aantal deelnemers in bv de klasse 1 te klein tov de kennismaking.
Probleem met austerliz was/is altijd dat het de week ervoor altijd regent en de paden idd een grote drap en blubberpoel zijn. Tsja het weer kun je niet uitzoeken helaas.

Snap ik, maar in Soest is het hetzelfde probleem hoor. Dat bos kan gewoon niet veel ruiters aan, helaas!
In Austerlitz kunnen de paden die regenval opzich wel aan, maar als er dan net een (te grote imo) groep ruiters overheen gaat dat weekend... Dan is de schade nog langere tijd zichtbaar.

Ik weet niet wat de verhouding tussen klasse I en kennismakingsklasse is, maar ik vind dat ze dat in principe zo moeten doen dat klasse I ruiters vóór gaan. In feite ben ik van mening dat de hogere klasses altijd vóór de lagere klasse moeten gaan, maar ook dat kan soms niet vanwege de capaciteit van het wedstrijdterrein zelf (dus vetgate etc). Tussen de kennismakingsklasse en klasse I heb je dat capaciteitsprobleem natuurlijk niet en dan ben ik van mening dat de betalende leden vóór de niet-leden zouden moeten gaan.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:22

Picassox schreef:
Ik start in Kootwijk (m'n woonplaats), Kootwijkerbroek & Laag Soeren. Zijn er nog meer mensen die daar starten?

Weten jullie trouwens of het toe gestaan is meerdere keren per jaar in de kenningsmakingsklasse te starten? Of moet ik gewoon in Kootwijkerbroek (de eerst volgende is dat) de kenningsmakingsklasse rijden, en dan in Kootwijk en Laag Soeren klasse I. Kan dat?
Zou iemand het me misschien willen uitleggen over PM anders, want het is nog wel een beetje nieuw voor me. Haha!

Je mag 1X per jaar een kennismakingsklasse starten met een max. van 3 maal in totaal. Dus als ik jouw was en je wilt verder met de endurance zou ik gewoon kalsse 1 starten want dan tellen je wistpunten ook mee.

Laag soeren start ik klasse 2